Karácsonyi fantáziasmink (Step by step)

23:04


Gondoltam, hogy a sok hordható smink mellé néha be kellene iktatni 1-1 fantáziasminket, ezért 25-én nekiálltam papíron ötletelni, hogy mit művelhetnék.  Másnap elkészítettem az eltervezett alkotást, amit a karácsonyfa inspirált. A fő hangsúlyt az egyik szemre helyeztem, aminek a széle- a cicás ív a stilizált karácsonyfára emlékeztet, az erősen kifestettem szempilláim pedig a tűlevelekre. 



Step by step: 

1. Lealapoztam a szemhéjam, majd egy natúr krémszínnel semlegesítettem az egészet.
2. Fekete, jól kihegyezett szemceruzával megrajzoltam az ívet.
3. Egy vékony ecset segítségével felvittem a sötétzöld árnyalatot, majd addig satíroztam, míg az eltervezett formát meg nem kaptam. A belső szemzugot és a szemhéjam közepét még festetlenül hagytam. A szemzug alsó részére is a került a zöldből, a szemem közepéig.
4. Az ívet újrarajzoltam a feketével és a szélein elsatíroztam a zölddel
5. A feketét átrajzoltam tussal, hogy ez az éles kontúr keretezze a lágy átmenetű zöld részt.
6. A szempillaspirált több rétegben vittem fel.
7. A szemhéjam kimaradt területére arany csillámos szemhéjpúdert tettem.
8. Sötétbarnával kifestettem a szemöldököm.


9. Lealapoztam az arcom és korrektort vittem fel a szükséges részekre. 
10. Arcpírnek természetes hatású matt rózsaszín árnyalatot használtam.
11. A másik szemem egyszerű cicás tusvonalat és arany csillámokat kapott.
12. Rúzsnak egy natúr, barackos árnyalatot választottam. 





És amikkel mindezt véghezvittem:

You Might Also Like

1 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images