Blog szülinapi NYEREMÉNYJÁTÉK! ♥♥♥

6:00

Eljött az idő, hogy a gyermekem fél éves lett. Akarom mondani a blog. Egy hosszabb bejegyzést szeretnék majd nektek írni arról, hogy mi hogyan alakult eddig bennem, a blogon, az elképzelésben, szóval az egész háttérbe egy kis betekintést fogok nyújtani. Remélem élvezettel olvassátok majd és Ti is egyetértetek, hogy ez egy jól fejlődő kis közösség, hasznos posztokkal. :) Nekem nagyon a szívügyemmé vált ez az egész, de ezt láthatjátok is, hogy milyen szorgosan írok hetente minimum 3x.


Nos és ennek a fél éves születésnapnak az alkalmából szerveztem Nektek egy kisebb nyereményjátékot. Ha szeretnéd, hogy Tiéd legyen ez a csodás barack színű MUA rúzs és egy Hemás szemfestéklemosó olaj, amik hollandiai szerzemények, illetve egy rózsaszín Manhattan körömlakk, akkor nincs más tennivalód csak:

Legyél a blog facebookos kedvelője. Ezt jobb oldalt is meg tudod tenni a FB panelben, illetve a http://facebook.com/zoarakuckoja linken

Oszd meg a nyereményjátékos facebook bejegyzést. Majd írd alá kommetben, hogy ez megtörtént.


Illetve további esélyt jelent az is (de nem feltétel), hogyha a blogon van már legalább egy kommented, vagy ha többször osztod meg a bejegyzést.

A sorsolás egy hónap múlva lesz, azaz július 1-én.



Sok sikert madárkák! Csók! :)

You Might Also Like

9 megjegyzés

  1. Én megosztottam. Kedves tőled hogy gondolsz a követőidre. Remélem még sok sok évig blogolsz és adsz szépségápolási tanácsot mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden tőlem telhetőt megteszek! :) És köszönöm! :)

      Törlés
  2. Szia. :) Az Fb. oldalad ezen a néven követem, a nyereményjátékot a saját blogom oldalán osztottam meg (Only You). :) További termékeny blogolást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vettem az adást! :) És köszönöm, Neked is! ;)

      Törlés
  3. Helló! :)
    Megosztottam, likeoltam. Blogom oldalsávjában is kint van :)
    Sok sikert mindenkinek, és gratulálok a fél éves szülinaphoz!
    xx Laura http://ll-beauty.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szia! Megosztottam a blogom Fb oldalán is ( Adriana design) :) Sok boldog szülinapot! :))

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Gratulálok a fél éves szülinaphoz!
    suram néven követlek a blogon, a Facebookon Mária Surányi néven. Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images