Óarany pompa a Catrice-szal - smink

6:00

Májusban volt a névnapom és a barátomtól egy Catrice szemhéjpúdert is kaptam a Viennart limitált kiadásból. Ugye ez nem a mostaniból való, de megláttam a leértékelt cuccoknál és mivel már régen is áhítoztam érte, ezért meglepett vele. :) Plusz egy ideje kerestem egy ilyen szép óarany színt, ami kellemesen csillogós és megfelelően pigmentált. Mindemellett pedig még tartós is. 

No de az se csüggedjen, aki már nem tud ilyen terméket vásárolni, mert sok márkának vannak szép arany szemfestékei, mint például a Maybelline Nude palettában is található egy meseszép darab. 






Felhasznált termékek:

- Catrice  préselt szemhéjpúder, C03 Lovely Lace
- Catrice Matt mousse alapozó, 050
- Catrice szemöldökápoló készlet
- Catrice nude ajakrúzs, 010 Be natural!
- Catrice tégelyes korrektor, 02
- Rimmel mono pirosító, 050 Live pink
- Miss Sporty Pump up booster mascara
- Maybelline zselés szemhéjtus



Az egész smink koncepciója az volt, hogy csupán egyfajta szemfestéket használjak a szemhéjamon, más színekkel való keverés nélkül. Szóval egyszerűen, de nagyszerűen. Mindezt megspékeltem egy határozott cicás tusvonallal, ami nagy hangsúlyt kapott a belső szemzugnál és a vízvonalon. Jött a szempillaspirál és egy leheletnyi arcpír a lealapozott arcbőrre. Egy erős szemöldökfestés és aztán egy nude rúzs került a számra. Majd gondoltam egyet és erre a viszonylag nedves hatású rúzsra tettem egy kicsit az arany szemhéjpúderből, hogy tompítsa a fényét, de mégis adjon neki egy kis aranyos ragyogást. Szerintem keleties lett így ez a smink. Nekem annyira tetszett, hogy másnap is ezt viseltem.







Szerintem minden sminkelni szerető egyénnek kell hogy legyen egy hasonló színű szemhéjpúdere. Neked melyik a kedvenc arany/óarany szemfestéked? :)

You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Mostanság én is ezekkel a színekkel kísérleteztem csak más márkákból. Fantasztikus ragyogást és természetességet kap a szája és a szeme az embernek. De nálad ez a tusvonal is nagy favorit. Annyira jó ránézni. Sajnos nekem nem áll ez a zárt vonal olyan jól... pedig imádom az ilyet. :)
    A szemöldököd szerintem abszolút nem erős. Pont jó. Bár nekem is ilyen szép lenne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nekem sem áll olyan jól, meg nem is valami kényelmes hosszú távon, mert nem hegyesen végződik a szemem és folyton belemászik a festék, amitől ilyen kis "tuscsipáim" lesznek...:D Gondolom nem is túl egészséges, de azért néha napján ilyenhez folyamodom. :)

      Törlés
  2. Általában nem szoktam szeretni az arany árnyalatokat, de ezzel nagyon levettél a lábamról. Gyönyörű, természetes, mégis hihetetlenül szexi ez a smink. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, én is azt szeretem benne, hogy szépen fényesen látszik is, de mégis olyan kis természetes!

      Törlés
  3. Nagyon szép smink, hasonlót kipróbálok majd, igaz én én nagyon bénán festek, nem úgy mint te, te profi vagy! :) *-* Szeretem a képeidet is nézegetni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, hát azért profi nem, de azért nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy ez így tűnik! :D Majd szívesen megnézném a Te verziódat, akár KM-en! :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images