Pupa szerzemények - Vendégposzt a sminkes Máté Annától

11:55

A Pupa Summer Island kollekciója pár hete került ki a boltokba. Először a pirosító keltette fel az érdeklődésemet, de a boltban a tesztereket próbálva rájöttem, hogy a tartós krémrúzsok és a szemhéjceruzák sokkal izgalmasabbak számomra. Sajnos akkor elköszöntem a kis szépségektől, mivel nem tudtam döntésre jutni, hogy melyik színt szeretném, de piszkálta a fantáziámat rendesen. Ma viszont az Árkád kuponnapoknak hála 30 % kedvezményt lehetett szerezni, így elhatároztam magam és elhoztam egy rúzst, egy szemhéjceruzát és egy lip primert. Juhú!






A szemhéjceruza: csillogó, vízálló szürkésbarna. Önmagában is szép, de azért is szerettem volna, hogy legyen egy sötétebb alapom alkalmi sminkhez. A végén van egy kis faragó, ami nagyon praktikus.



Amit rúzsról tudni kell: extra tartós! Én a Pink Sunrise árnyalatot hoztam el, ami egy élénk matt pink, rajtam eperszín. A rúzs mellett találunk egy átlátszó szájfényt, hogyha megunnánk a matt ajkakat, hozzáadhassunk egy kis csillogást. A rúzs picit száraz érzetet kelt felkenve, de még kényelmesen hordható. Mint minden matt rúzs, ez is csak kellően hidratált ajkakon mutat szépen, erről gondoskodjunk időben! A szájfényt felkenve vártam egy kicsit, majd a kézfejemhez nyomtam a számat, és csak a csillogó rész jött le, így puszibarátnak is mondanám. :)



A lip primer tulajdonképpen egy rózsaszín korrektor. Mivel nem vagyok az a típus, aki 5 percenként ellenőrzi a sminkjét, de szeretnék rúzst hordani, szükségét éreztem, hogy beszerezzek egy ilyen terméket. A kedves eladóhölgy szerint a szem alatti sötét karikákra is jó, illetve rúzs alapnak. A szemem alatt, mintegy highlighterként működve szépen kivilágosította a területet, optikailag megemelte és egyenletesebbé tette. Felkenve picit tapadós először, ami miatt rúzs alá jó lehet, de száradás után matt lett, így a szemem alatt sem kellett külön púderezni. Rúzsalapként még tesztelem.



Eddig nem voltam nagy Pupa rajongó, de azt kell hogy mondjam, jó kis termékek ezek, így figyelemmel fogom kísérni az újdonságaikat. 


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Engem ebből a posztból primer fogott meg. Fantasztikus az eredmény azt gondolom, Meg tudnád mondani hogy árban hova sorolhatók a termékek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2950.- a korrektor, én most 30%-kal olcsóbban tudtam elhozni, szerintem így elfogadható az ára. Már rúzs alá is próbáltam ( Rimmel), nagyon tetszett. Egy evés nem teljesen bírt ki, de amúgy jól tartotta a rúzst. Picit mattabb is lett tőle.

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images