Édes kényeztetés a bőrnek

6:00

Ahogy kibontottam ezt a terméket, rögtön a függőjévé váltam. Holott nem is az enyém, hanem idsanyám kapta. De mit tegyen az ember jánya, ha nem tud ellenállni az ilyen édes mandulaillatnak ami ebből árad? Ahh....mennyei!



A Kneipp natúrkozmetikumnak ez egy olyan csodálatos bőrápoló olaja, amely mandula- jojoba- és napraforgóolaj, valamint A és E vitamin tartalma miatt segít a bőrnek regenerálódni és visszaállítani a annak természetes egyensúlyát és feszességét. Különösen javasolt érzékeny és száraz bőrre, mert nyugtató, gyengéd összetevők alkotják, de normál bőrön is hatékony. 

Nem tartalmaz:

- tartósítószert (parabéneket)
- színezőanyagot
- paraffint
- szilikont
- ásványi olajokat

Tapasztalat

Az üvege praktikus, a száján van egy kis betét, ami nem engedi hogy egyszerre nagyon sok folyjon ki, emiatt az adagolása elég felhasználóbarát. Az olaj maga nagyon híg, szinte már vízszerű, ezért nagyon könnyű egyenletesen eloszlatni a bőrön. Elképesztően kellemes mandulavirág illatú, ami valamelyik napozótej illatára emlékeztet, de kicsit sem tolakodó vagy sok. 
Fürdés után szoktam bekenni vele magamat, főleg a karomat és a lábaimat. Egyszerűen imádja a bőröm, pár simítás után rögtön beivódik és nem hagy maga után olajos érzetet. A borotválkozás miatt nekem nagyon száraz szokott lenni az amúgy normál bőröm és ez az olaj tökéletesen orvosolja a problémámat, selymessé,, bársonyossá varázsolja a lábaimat
Mindemellett nekem nincs problémám a nyári hőségben sem vele, nem úgy mint a testápolóktól, amit ha felkenek, rögtön le is izzadom. Ezzel csak én vagyok így?! 

Számomra ez egy abszolút 5*-os termék, ami nálam szinte függőséget okoz. :)


+ pont : "A Kneipp környezetvédő- és újrahasznosítást támogató vállalati filozófiát követ és tagja a németországi "Emberek és állatok jogaiért" szervezetnek."


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nekem ettől a márkától a pipacsos fürdőolaj volt meg és imádtam. Számomra ez a márka egyenlő lett fejben a puhasággal és kikapcsolódással na meg a relaxációt elősegítő illatárral. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól megfogalmaztad! ;) Ahh..pipacsok, imádom! Majd lehet megkuksizom azt is! :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images