Wishlist #1

6:00

Nos, az a helyzet, hogy még sosem írtam wishlistes posztot, mert úgy érzem mindenem megvan, vagy ami hiányzott, azt megszereztem. Most azonban akadt pár vágyam, amiket felhalmoztam, hogy hátha majd valaki születésnapomra...:)

Szépség témában


Szeretnék egy szép, vintage bőrszíjas barna órát, ami nagyon egyszerű és letisztult. Régebben hordtam egyet, ami a nagypapámé volt, de kicsit meguntam, hogy felhúzós volt és mindig elfelejtkeztem róla. A képen a két karóra ebayről van.

Ugyan sok ecsetem van, de vágynék egy igazán professzionális kis készletre, mint például amiket a Zoeva-nál találtam. És milyen kis finom színe van!

Ékszer! Huhh, ezt a néhányat főleg Pinterestről gyűjtöttem össze és valami mesések! Imádom az ilyen egyedi darabokat, amik kicsit még abszurdak is. Egyébként a Zenzeronál szoktam nézelődni, hogy milyen klassz nyakláncok vannak, de még nem sikerült rendelnem...Majd egyszer.

Egy megvilágítható sminktükörért is régóta epedezek. Tök praktikus lenne, mert sajnos az asztalomhoz oldalról jön a fény, a másik oldalról meg egy asztali lámpával világítom magam, amit folyton kapcsolgatok, hogy megnézzem az összhatást. :D Sőt, tavaly nyáron még a házi barkácsolásán is gondolkodtam, de nem jött össze. 

A napszemüveg most nem létszükséglet, mert van egy dioptriásom, ami menő. Ezért csak meg akartam mutatni Nektek, hátha más is áhítozna érne. :)

És a hatalmas nagy kedvencemet utoljára hagytam. A TARTELETTE PALETTA! Ez a legcsodálatosabb paletta, amit valaha láttam röpke kis életem során! Annyira vágyom rá, mint egy falat kenyérre. :D Csak 2 akadálya van. Nem tudom beszerezni külföldről és valószínűleg még nem is szerezném, mert elég drága. Álmaim palettája, viszlát! Szipp-szipp.


Dekor, használati tárgy


Szükségem lenne néhány díszre, mondjuk vázákra, gyertyatartóra, vagy bármire. Néhányat hoztam nektek a kedvenceimből. 

Ezek mellett szeretnék egy biciklit is, mert az enyém pár éve ellopták..a garázsunkból. -.- És ha már vennék, akkor valami hasonlóan csodaszépet és kissé vintage darabot!

Nagyon fontos lenne egy franciaágy is, hogy a barátommal ne a földön aludjunk egy szivacson... :D

Egy süteményrácsot is régóta kinéztem, mert mint tudjátok, imádok sütni. Azonban a tortáknak nem tesz túl jót, ha forrón rárakom valamire, mert ragacsossá válik. A hűtéssel megy mindig el a legtöbb idő. Ez is ebayről van.


Ruha, cipő


Nagyon ideje lenne beszereznem egy új szandált, mert tavaly kidobáltam az összes szétnyúzott pipellőm. Nos ezzel csak az a probléma, hogy hiába találok néha szerelemelsőlátásra darabokat, úgy sem lesz jó az extra keskeny lábfejemre...My bad.

A fürdőruháért és ezért a ruháért csak szimplán odavagyok, de azért tudok nélkülük élni. :)

Ez a bohém felső pedig nagyon passzol az általános nyári hangulatomhoz. 


Nektek mi az abszolút kellő darabok mostanság?


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik! :) Imádom az Ebay-es kívánság listákat. Néhány dolog nagyon megtetszett, lehet, hogy a közeljövőben én is beszerzem őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj sajnos, hogy a legtöbb ebből nem ebayes :( Inkább pinterestről néztem inspirációként őket és valószínűleg ezek ilyen drága egyedi darabos cuccok.

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images