Rendelés Ebay-ről!

6:00

Végre most már én is tudok Ebay-ről rendelni, így össze is válogattam a kosárkámba mindenféle dolgot, amire már régóta vágytam. És a rendelést követően körülbelül 2 hét alatt meg is érkeztek a dolgok. 



6 db-os szemhéj ecsetkészlet:
A fejek kicsit talán túl nagyok a szemhéjra, de jó puha a szőr benne és nagyon tömött. Elégedett vagyok vele, kivéve a ragasztással, mert az összeillesztésnél van amelyik az első mozdulattal szétjött. De nem is vártam olyan sokkal jobbat, ugyanis nagyon olcsó volt. Ez a probléma meg egy pillanatragasztóval megoldható.


High lights technic:
A Benefit High Beam dupe-ja, amit kb 1200 Ft-ért vettem. Egyszer próbáltam az eredetit, klassz volt, de ezzel is teljes mértékben meg vagyok elégedve. Szinte ugyanolyan, mint az. Nagyon szép selyemfénye van, ami jól visszaveri a fényt és így ragyogást ad az arcomnak. Elég tartós is, nekem kibírja a nap végéig. (Egyedül azt szoktam észrevenni, hogy a barátom arcán is megjelennek az aprócska csillámok, ha puszilkózunk...^^) Mikor megrendeltem kicsit féltem tőle, hogy az állaga nem lesz jó, vagy esetleg beszáradt lesz, de szerencsére semmi baj nincs vele. 


Me now long lasting lipgloss:
A KM blogon láttam ezt a terméket és megtetszettek a színei, így gondoltam én is kipróbálok egy szép rózsaszínt. Hát hatalmasat csalódtam. Ez a termék valami borzalmas. Vagy csak meg kell barátkoznom vele, még nem tudom...Valójában ez nem egy lip gloss, hanem egy folyékony rúzs. Felkentem első próba alkalmával és amellett, hogy nehéz volt eloszlatni, úgy befedte a számat, mintha falfestéket kentem volna rá. Szinte már kínosan nehéz viselet. Úgy megszárad, hogy nem fog egyáltalán, de cserébe a szám záródásánál mintha pillanatragasztóval kentem volna be. Amikor pedig megpróbáltam leszedni, majdnem ledörzsölődött az egész bőr. A micellás víz nem hozta le, sem a sima víz, egyedül az olaj volt az, ami megbirkózott vele, de még az is nehezen. 


200db 2-10mm-es smink, vagy köröm fényes, félgömb gyöngykészlet:
Jónak tűnik, szép a színe. Viszont lehet, hogy nem ezt a méretet kellett volna rendelnem, mert vannak benne olyan aprók, ami kb egy csillámnak felel meg. :D Azokkal nem tudom, hogy mit fogok kezdeni. 


3g-os fehér szemhéjtus:
Nos, az első próba alkalmával hatalmasat csalódtam, de szerencsére tévesen ítéltem meg. Mikor belenyúltam ujjal és felkentem a kézfejemre, gyakorlatilag olyan volt, mint egy hibajavító. Állagra, színre és szagra is. Kicsit megdörzsöltem és teljesen eltűnt az egész. DE! Utána kipróbáltam ecsettel és láss csodát. Remekül működik! Az állaga jó, krémes és megfelelően kenhető, a színe fehér, nem kopottas, nem áttetsző. Nem csíkozódik, mikor felviszem. És nekem kibírt legalább 5 órát!!! Szóval nagyon jól teljesített! Megszerettem ezt a kis mütyűrt, úgyhogy ha ki szeretnétek próbálni, akkor írd meg kommentben és linkelem, hogy honnan szerezhető be. Ja és persze olcsó is. 


Eyelash adhesive waterproof - clear white:
Ezt a vízálló műszempilla ragasztót én a gyöngyökhöz vettem. Eddig még nem próbáltam ki, így nem tudok nektek véleményt mondani róla. Nem szeretném addig felbontani, amíg nem csinálok gyöngyös sminket. De annál a posztnál majd írok róla!


Mindezt a sok apróságot megvéve 0 Ft postaköltséggel kb 5000 Ft-ért sikerült beszereznem. Plusz várok még egy alapozó ecsetre, ami eddig nem érkezett meg. Összegezve, jó vásárt csináltam. :)

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Nagyon jó! :) *-*
    Különben én is rendeltem ebay-ről, de valamelyik termék nagyon lassan érkezett meg hozzám. Sőt, valamire még mindig várok. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De még határidőn belül vannak? Nekem is volt ami kb egy hónap után érkezett meg, de végül megvan! :) Miket rendeltél? Csinálj belőle posztot! :)

      Törlés
    2. Én rendeltem rucit is, ami határidőn kívül jött meg. Már azt hittem elveszett valahol a nagy világban. :D Ecseteket (elmaradhatatlan), és még egy ruhát ami valahol megállt pihenni úton idefelé. :P

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images