Beauty vloggerek

6:00

Összeszedtem nektek néhány beauty vloggert, akiktől én tanultam a sminkelés művészetét. Nem rendeztem toplistába, mert mindenkit más érdekel, így inkább rövid kis jellemzést írtam róluk, ami alapján válogathattok. :) A nevekre kattintva közvetlenül elérhetitek a youtube-os csatornájukat! Kellemes videózást szépségek! :)



Ő a NAGY kedvenc. Lehengerlő miket készít, egyszerűen és elegánsan.

Két vloggerína, lehengerlő alkotásai. Látszik, hogy makeup artistok!

Szép lány, élvezetes videók, hordható sminkek, jófej stílus.

Klassz a stílusa: néha dögös díva, néha menő rocker, néha pedig bájos lányka.

Ha egy nagydumás csajra vágysz, amint király sminkeket készít, ő a Te embered.

Nagyon változatos és csinos sminkeket alkot.

Ő volt az első vlogger, akit elkezdtem nézni. Az új videói nem a kedvenceim, de a régiek -mikor még nem futott be -közül lehet csemegézni. Sokfajta, színes és kreatív sminkeket készít(ett).

Elragadó lány, gyönyörű sminkekkel. Imádom!

Teljesen hordható sminkeket készít nagyon ügyesen. E mellett pedig imádni való az arca és élmény őt nézni.

Természetes sminkek, elegáns alkalmakra szóló és irodai sminkek ötletháza.

Hétköznapokban hordható, vagy alkalmi sminkek terén kiváló, mostanában a nagy kedvencem. :)

Nagyon változatosak a videó és aranyos csajszi.

Kreatív, és elegáns sminkek a hétköznapokra is.

Nagyon csodás natúr sminkeket alkot a kisasszony.

Ha a legvadabb, legmerészebb partysminket szeretnéd elkészíteni, tőle leshetsz. (Szerintem a kontúrozást túlzásba viszi.)

Ha buliba készülsz, elég csak megnézned Lauren egy videóját és máris kedvet kapsz egy merész makeup elkövetéséhez.

Ha átalakulásra vágysz egy farsangi bulin, ő aztán megmutatja, hogyan lehetsz bármelyik híresség.


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. ajánlom neked Shaaanxo-t:) én imádom! :) jah és pl. Michelle Phan-t én sem szeretem most már... túl mű lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ismerem őt is, de nem akartam hirtelen annyi csatornát hozni, amennyit valójában nézem...:)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images