Anna Kendrick inspirálta smink

6:00

Anna Kendrick sminkje csodálatos volt az Oscar gálán! Alapvetően nem szeretem ezt a színésznőt, főleg a legutóbb látott filmje után (Vadregény), de mégis annyira inspirált ez a smink, hogy muszáj volt elkészítenem. Ugyan az arcomnak semmi köze az övéhez, de magát a színeket és a kinézetet próbáltam utánozni - már amennyire tudtam a saját termékeimmel.




Az egész alapja a makulátlan bőr, hangsúlyos szemek, a gyönyörű, barackszín ruhájához passzoló rózsás babaarc és száj. 


Az arcomat lealapoztam egy erős fedésű (Bourjois 123 bőrtökéletesítő) alapozóval, és az orcámat kifestettem az Essence-s rózsaszín-narancs ombre pirosítóval. Miután felkentem, rájöttem, hogy elég lett volna a rózsaszínbe belemártani az ecsetem, mert így a képeken elég narancsos lett a pír és lehetett volna kicsit finomabban is pirosítani. A szemöldökömet nem túl erősen egy Rival de Loop young szemceruzával íveltem. Természetesen a szemem alá és a piros pöttyökre egy világos korrektor került. A szemem mélyítővonalát egy barnával satíroztam cicásra, majd a mozgó szemhéjra egy matt szürkét tettem. A külső V-ívbe ugyanúgy cicásan fekete került. Szemceruzával kihúztam a szemem felül és az alsó vízvonalon. A szempillám kifestése után rátértem a szájra, amit először lealapoztam, majd egy barack árnyalatú rúzzsal festettem ki. Erre került egy pink rúzs, majd mindezt halványítva, az ujjammal vettem fel a világos korrektorból és kicsit beleütögettem a másik két rúzs kombinációjába. Így egy halvány, babarózsaszín ajkat varázsoltam magamnak. Persze ha nektek van kimondottan ilyen színű rúzsotok, akkor nyilván az a tökéletes megoldás. :)





Az elkészült smink összhatásában sajnos nem annyira egyezik meg Anna sminkjével, de inspirációnak mindenképp remek volt, mert egy igazán finom, szemhangsúlyos kinézet kerekedett belőle. A szemem formája nem is nagyon tette lehetővé, hogy hasonlítson az eredeti elképzelésre, viszont a szájjal elértem a célom. És nem mellékesen szerintem gyönyörű ez a halvány rózsaszín az ajkakon! :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images