Yves Rocher pure system termékcsalád - Collab with Sweet things by Norah

6:00

A blog indulása óta nem titok, hogy ez a termékcsalád az egyik kedvencem, így az arcápolási rutinom részét képezi mindig. Nem is tudom már, hogy hányszor vettem őket újra...! Aztán mikor kitettem egy maszkos képet, ezzel a kezemben, akkor Nórával, a Sweet things by Norah bloggerével határoztunk úgy, hogy csinálunk egy közös posztot, amiben ezeket a termékeket mutatjuk be. Ő a tonikot, én pedig a maszkot és a lemosót. 



A bőrradír

"Különleges növényi mikroszemcséinek köszönhetően megtisztítja és összehúzza a pórusokat, eltávolítja a szennyeződéseket, megakadályozza az újabb mitteszerek és pattanások kialakulását. Szappant nem tartalmaz, így nem szárítja ki bőrét. A ragyogóan egészséges, üde és tiszta bőrért." Ámen!

Valóban gyönyörűen tisztít, én mindig sminklemosás után szoktam használni és a hátramaradt kis szennyeződéseket, sminkmaradékokat is csodásan lehozza. Miután langyos vízzel megmostam az arcom, egy mogyorónyit szoktam nyomni a kezembe, majd elkezdem belemasszírozni gyengéden az arcomba. Az állaga nagyon kellemes, pont a híg és a zselés között helyezkedik el, így könnyű szépen eloszlatni. Szerencsére mivel szappanmentes, ezért nem habzik, de nincs is rá szükség, hiszen így is remekül teszi a dolgát. Miután 1-2 percig dörzsöltem vele az arcom, utána ismét csak langyos vízzel lemosom. Könnyen eltávolítható.

Nagyon szép, órákon át matt bőr a végeredmény és a folyamatos használattal valóban kevesebb pattanásunk fog előjönni. Nem hiába kapott Krémmánián ITT 4,35 pontot. Ugyan pihe-puha, tiszta bőrt varázsol, de utána szükségünk lesz egy jó alapos hidratálásra is! 
A miteszereinkre viszont ne várjunk csodát. Nem fogja a fekete kis pöttyöket eltávolítani, csupán segít abban, hogy a pórusok kisebbnek tűnjenek. 

Személy szerint én azért is szeretem nagyon, mert az illata annyira kellemesen frissítő, hogy utána nem csak a bőröm, de én is sokkal üdébbnek, kipihentebbnek érzem magam. Nem mellesleg pedig ez az egyetlen termék, amire még a barátomat is rá tudtam venni, hogy használja.

"Én: -Cica, szereted ezt? (mutatva a lemosóra)
 Ő: - (Bólogat) Ühüm.
 Én: Jó?
 Ő: -Biztos, én azért használom, hogyha lemosom az arcom, akkor ne csak vízzel tegyem."

Szóval látjátok? Egy férfi a bizonyíték rá, hogy jó vele arcot mosni! :)


Az arcmaszk

Ez az 50ml-es termék egy pórustisztító arcmaszk, mely tele van gazdag, növényi összetevővel. Egy 3 perces kis csodának mondanám. Azt ígéri a címke, hogy egészséges és üde bőrt varázsol, csökkenti a zsírosodást és enyhíti a gyulladt területeket. És mindent be is vált. Na pont ezért a kedvencem. Nem részletezném az összetevőit, mert azt Krémmánián ITT mindenki megtalálja (majdnem max pontszámmal), helyette inkább a használatáról és a személyes tapasztalatokról regélnék.

Alaposan megtisztított arcbőrre kell felvinni, amit már a termékcsalád tonik és lemosó része el is végzett, majd száraz, vagy nedves bőrre egyenletesen felkenjük. Kicsit sűrű és viszonylag hamar szárad, ezért próbáljuk részleteiben felvinni. Én nem szoktam 3 perc után lemosni, mert el is felejtem, meg jó érzés is, hogy tovább van fenn, ezért általában olyan negyed órát van rajtam. Addig pedig bármit tudok csinálni, mert nem kellemetlen és nem is porlad le az arcunkról. Na jó, talán nem bármit, boltba ne induljunk el maszkírozás közben. :)

A hatása matt és egységes bőr, üdébb kinézet és kevesebb gyulladt pattanás. Nekem abszolút 5*-os termék!



Ha felkeltette az érdeklődésed eme kis szösszenetem, akkor kukkants át a Sweet things by Norah blogra, hogy ott folytathasd a termékcsalád harmadik tagjának a tesztjét! Számomra is új lesz, hiszen a tonikot én még nem használtam, úgyhogy élvezettel fogom belevetni magam az olvasásba! :)





You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Az arcmaszki most nagyon megmozgatta a fantáziám, főleg, hogy az akciós, ha jól emlékszem, top 10-es termékük! A mostani lemosómat nem szeretem maszknak használni, nem az a fő profilja, hiába van ráírva. Hidratáló csokis külön van, az nem ilyen célú. :D
    Vizuális vagyok, elképzeltem a boltba menős dolgot :D
    Egyébként egy férfi vélemény tényleg felér 3 nőével, ha nekik jó az ilyesmi, akkor nekünk főleg! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is valahogy így voltak vele, ezért is interjúvoltam meg Őt is! :))) Édes, mikor valami beauty dologról van szó és kikérem a véleményét. Nem igazán tudja, mit hogy és miért, de próbál segíteni! :)

      Törlés
  2. Nagyon kedvelem az Yves Rocher termékeit, már jó sokszor írtam róluk én is a blogomon. Az arctisztítási rutinom vázát az ő készítményeik adják, de most megpróbálkozom a sminktermékeikkel is. Jelenleg a Hydra Vegetal termékcsalád BB krémét tesztelem, de panaszra semmi okom nincs. :)
    Az arcmaszkhoz meghoztad a kedvem, Evelin! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal a BB krémmel én is szemeztem már párszor, de mindig van bőven bb krémem, meg alapozóm, mikor az Yves Rocher környékére tévedek...:D Talán majd egyszer. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images