Gránátalma szüret

17:19

Minden időszakunknak megvan a maga illata. Míg nálam tavaly egy erőteljes kókuszláz tombolt, addig mostanra pedig elértem a gránátalmához. A gyümölcs ugyan nem tartozik a kedvenceim közé, de ha kozmetikumról van szó, akkor bizony jöhet minden mennyiségben!

4 szuper gránátalmás kencét hoztam ma nektek, amiket próbáltam, és odavagyok értük. Azonban nagyon sok márkánál találni még ilyen termékeket, szóval nem érdemes leragadni csak ezeknél. :)


1. TAB gránátalma hajpakolás

Ez volt az első ilyen illatú termékem és bevallom, az sem ma volt. Viszont az hogy a hatása is szuper, csak erősítette bennem azt, hogy többször is újravásároljam. Hihetetlenül selymes és puha hajat varázsol, és tényleg sokkal hidratáltabbnak tűnik utána. Emellett pedig könnyebben is kezelhető, még a száraz, gubancos haj is. Az meg már csak hab a tortán, hogy nem zsírosít. Hatalmas kiszerelés, olcsón, úgyhogy mindenképpen megéri, főleg, hogy nem kell belőle sokat használni.

Két negatívumot említenék: nem natúrtermék és az illata nem annyira tartós.

2. Yves Rocher gránátalmás tusfürdő 590Ft/200ml

Igen...igen. Már megint egy Yves Rocher-s termék. Hogy nem tudok leszállni róluk... :) Tusfürdő vásárlás előtt álltam, mikor is fel akartam tankolni a készletemet az Yves Rocher-ban. Így esett meg az, hogy rögtön hármat is sikerült beszereznem ebből. Ja és minden azzal kezdődött, hogy beleszagoltam a flakonjába; szerelem első szimatra. Nagyon klassz, édes illata van, semmi mű érzet, de sajnos nem tart olyan sokáig, mint azt szeretnénk. Nekem se nem szárított, se nem hidratált, csak megadta azt a kellemes, tiszta érzetet a bőrömnek, amit egy tusfürdőnek kell.

Hátránya, hogy gyorsan fogy.

3. Body&soul gránátalmás tusfürdő

Mikor ezt megvettem nemrég, nem is emlékeztem rá, hogy már volt otthon egy gránátalmás tusfürdőm. De sebaj, hisz ez is mennyei. Sokkal édesebb és erősebb az illata, mint az Yves Rocher-snak, viszont ennek sem sokkal tartósabb. Egyáltalán nem szárít és egy élmény vele a fürdés.

4. Body&soul testvaj

Ha már a tusfürdőt beszereztem, kellett hozzá + télire egy jó testes kis hidratáló is. Az csak a plusz volt, hogy ez is mesés illatú. Nem csalódtam benne, tényleg igazi őszi-téli darab, ami selymessé teszi a kiszáradt bőrt is. Az illata nagyon erős és tartós is. Szerencsére ez is egy olyan darab, ami sokáig elég lesz, hiszen ha csak egy keveset is veszünk ki belőle, azt is könnyedén el lehet oszlatni nagy területen, mert egy habos állagú krémről van szó. Nem hagy zsíros érzést maga után és hamar beszívódik.

Hátránya, hogy már-már bódítóan erős az illata. 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A Body&Soul cuccokat nagyon szerettem otthon, érdekes, hogy tök kevés blogon esik róluk szó, pedig milyen jók is.
    Yves Rocherből pedig sosem elég :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek! :) Most ez már a harmadik B&S termékem és mivel mind nagyon szuper, máskor jobban körül fogok nézni. Csak nem akarok semmit sem felhalmozni. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images