Díjat kaptam! - UPDATE! - Sweet things by Norah és Adriana design kérdései

16:42


Megkaptam én is az első díjamat, méghozzá Nórától, a Sweet things by Norah bloggerétől. Ezúton is nagyon köszönöm Neked! :))) Plusz utána kapcsoltam, hogy az Adriana design bloggere is tovább adta nekem, így updatelem a posztot! :) Köszi puszi Neked is! 

A szabályok a következők:
  • írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztodba a blogját
  • írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott
  • válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre
  • nevezd meg az új jelölteket és tegyél fel tíz kérdést nekik.

10 dolog rólam! - Most nem csak beauty témában, hanem kicsit személyesebben véve, hogy ki is eme blog szerzője, Kormos Evelin. 

1. Világ életemben, azaz már óvodás korom óta nagyon szerelmes típusú lány vagyok. Ez azt takarja, hogyha belehabarodtam egy fiúba, akkor a plátói szerelem nálam évekig tartott. Mindig fájóak voltak, de sokat lehet tanulni belőlük. Kicsivel több mint egy éve viszont találkoztam életem szerelmével és azóta is nagyon boldog vagyok vele! :)

2. Babafotósként dolgozom. Ezt még sosem említettem Nektek, pedig  már lassan 4 hónapja dolgozom ezt. Nagyon örültem neki, mikor felvettek, hiszen remek lehetőséget láttam benne fotózás terén is, illetve a leendő anyaság miatt is. 

3. Habár szeretem a kényelmet és ezt-azt gyűjtögetni, legszívesebben feladnám az egész életem, utazgatnék és remeteként élnék valami csodás helyen a természet lágy ölén. Nyugalomban, egy fa kunyhóban. Ez az énem legalább annyira erős, mint amelyik szívesen élné pörgős sminkes életet egy nagyvárosban....Az a fránya kettős életérzés!

4. 4 városban éltem már életemben, emiatt sajnos nincs baráti köröm, mert még 4nél is több városban élnek a pajtások szétszórva. :(

5. Kb 23 éves koromig nagyon nem tudtam se sütni, se főzni. Aztán mióta van kinek főzőcskézni, ez lett az egyik kedvenc hobbim. Főleg mert együtt csináljuk, élvezettel, szeretettel. 

6. Elég nehezen kezelem a stresszt, ezért már kétszer is voltam depressziós. Túl sokat aggódom a jövőm miatt. Ez a két korszak mindig egy időszak lezárásaként jelentkezett, amikor nem tudtam, hogy mit kezdjek az életemmel, hogyan tovább. És emellé még személyes gondok is társultak...

7. Kiskoromban nagyon sok macskám volt, mert a környéken mindig ellopják, vagy eltűnnek. A pici Evike pedig minden cica eltűnésekor sírt, ezért az anyuka nem akarta egy idő után megengedni, hogy több macska legyen a háznál. A legjobban azért szeretnék elköltözni, hogy lehessen cicum, akit a házban tarthatok. 

8. Mindig jó tanuló voltam, 2 vagy 3 évig pedig kitűnő is, és ezért néha kicsit úgy érzem, hogy elvesztegetem az eszem.

9. Nagy vágyam, hogy egyszer ejtőernyőzzek. Egyedül. Egy repülőből ugorva. A tandem paraglidingot már próbáltam Törökországban és nagyon jó volt. Viszont valami merészebbre is vágyom, ami rettentő félelmetes, de jó kicsit feszegetni a határokat. 

10. A házimunkákhoz nagyon vegyes érzések kötnek. Mosogatni jobban utálok bárminél, viszont mosni szeretek.  Emellett folyton pakolászok-rendezgetek, aminek nem mindig van látszata. Csak szeretem elfoglalni magam. 



Nóra kérdései:


Szeretsz online vásárolni? Ha nem, miért nem?
Szeretek is meg nem is. Ebayről rendelni jó, mert olcsóbban ki lehet jönni és sok dolog nem kapható itthon. Az internetes vásárlásnak pedig az a hátránya, hogy nem látod a minőségét, méreteit, stb, emellett pedig a folyamatos szállítással és csomagolással is bajom van a környezetszennyezés miatt. 

Milyen a kapcsolatod Anyukáddal?
Jó! Bár kicsit ingerlékeny vagyok és hamar felkapom a vizet, azért szeretjük egymást. Nagyon gondoskodó, ami pozitív is, viszont néha kicsit az agyamra megy. :) De belegondolni sem merek, mi lenne, ha ő nem lenne...


Van valamilyen játék (akár társas, akár konzolos vagy számítógépes, telefonon) amit szívesen játszol?
Igen-igen-igen! Számítógépes játékok közül Hearthstone-ozok napi rendszerességgel. Emellett még van pár amit néha játszok, vagy régen játszottam. A nagy kedvencem a The longest journey és a Syberia I, II. Társasjátékozni is szoktunk a barátommal; mostanság a 8 perces birodalommal foglaljuk le magunkat, ha olyan kedvünk van. Tableten pedig szókeresőzök, vagy plants vs zombies-zok! 


Hogyan tartod magad formában?
Nagyon utálok sportolni, mert 13 évig kötelezően úsznom és tornáznom kellett. Nem eszek olyan sokat, így a napi sétálgatás szinten tart. Sosem érdekelt, hogy mennyi a súlyom, vagy épp milyen feszes a hasam...

Mit fogsz ma este csinálni?
Mint minden este: munka után pihenek, a barátommal töltöm az időm, játszunk, beszélgetünk, filmezünk, csak ilyen lazulgatósan. :)

Hol dolgoznál szívesen?
A kérdés nem az hogy hol, hanem hogy mit....:) Sminkesként, fotósként dolgoznék szívesen. De belekóstolnék az újságírásba is. Ez a vonal érdekel a legjobban, ami kicsit művészet, kicsit trend. A legideálisabb meló az lenne, ha vállalkozás szintjén lányokat alakítanék át, velük töltenék néhány napot, vásárolnánk, kisminkelném őket (és meg is tanítanám nekik hogy tudják magukat), fotóznám őket, utána pedig jönne a blogolás része. Szerintetek lenne rá kereslet?


Melyik az a ruhadarab/kiegészítő, amit mindennap viselnétek?
Nagyon változatosan öltözködök és sminkelek, ezért szinte sosincs az, hogy egy ruhát, ékszert, sminket egymás utáni napokon viselek. Viszont van egy törtfehér blúzom, amin bogarak vannak. Ez a legkényelmesebb ruhám, amit rendszeresen hordok. 


Tea vagy kávé? Milyen fajta?
TEA! meg kávé...:) Abszolút fanatikus vagyok, de ezt már tudhatjátok. Imádom a teát, szinte már hobbi szinten. Egyik nagy álmom, hogy egyszer legyen egy saját teázóm. De amellett hogy teafüggő vagyok, a kávét is nagyon szeretem és mindenfélét szeretek, a különlegestől a legegyszerűbbekig. 


Milyen 3 emberi tulajdonságot szeretsz?
Az értelmet, az érzelmet, és a vicces pimaszságot. Imádok piszkálódni és szórakoztat, ha visszapiszkálnak. Az értelem szintjén pedig nem csak a lexikális tudást, hanem főként a tapasztalatból összegyűjtött bölcsességet. Ha valaki azért okos, mert kíváncsi és tanul, gyakorlatban. Nem pedig csak seggel a könyvek fölött és az élethez pedig hülye. 


Milyen ételt nem szeretsz?
A halat, a paradicsomos káposztát és az édes tésztákat, mint a diós, mákos és grizestészta. Ezekkel ki lehet kergetni a világból!


Adriana kérdései:

Mit jelent számodra a blogolás?

Hobbi, elfoglaltság, szerelem és nagyon ritkán kötelesség. De próbálom az utóbbit minél inkább háttérbe szorítani és csak akkor írni, ha kedvem van. Emellett pedig egy lehetőség, egy platform arra, hogy megmutassam a világnak mit művelek és ki vagyok. De talán a legfontosabb, hogy segítsek, szórakoztassak, lefoglaljak mindenkit, aki a Zoara kuckójába téved. 

Hol élnél a legszívesebben? (ország,város)

A világ nagyon sok pontján élnék, konkrét választ nem nagyon tudok adni. Kipróbálnék legszívesebben mindent, amit csak lehet: nagyvárosok, eldugott falvak, hegyes-völgyes vidékek, kietlen puszták. És mindenhol eltöltenék egy kis időt. :) Legyen az Tibet, vagy Toszkána, vagy valami tengerpart. 

Mi a célod az életben? Karrier vagy a család az első?

Is-is. Szeretnék egy szép kis családot, de emellett arra is vágyom, hogy valamiben befussak és elismerjék amit csinálok. Akár művészet, akár sminkelés, vagy bármi ami az adott időben és helyen boldogsággal tölt el. 

Mi szerettél volna lenni gyermekkorodban? Beteljesült akkori vágyad vagy ahogy telt-múlt az idő megváltozott az akkori elképzelésed? 

Hű, én nagyon sok minden szerettem volna lenni. Mindig is arra vágytam, hogy művész legyek. De ezt az ember nem jelentheti ki magáról, ha csak fest, ezért nem, még nem teljesült. De nem is sokat változott. 

Mi a 3 kedvenc színed?

Változó. Nekem nincs kedvencem, mert majdnem minden színben van egy árnyalat amit imádok. Sárgából az okker, kékből a mélykék, zöldből a menta, szeretem a pasztell színeket is. Amit viszont nem nagyon csípek, az a piros. De ez is hangulatfüggő. 

Hogy állsz a különleges ételekkel? Gondolok itt pl.: csiga , kagyló , sushi. 

A csigát és a kagylót még sosem kóstoltam, viszont a sushit szeretem-mértékkel. Szeretek új dolgokat, ízeket kipróbálni, ezért mindenféle érdekes újításra vevő vagyok. Ettől függetlenül imádom az itthoni kosztot, mert idsanya pörköltjét semmi nem múlja felül, de mikor megunom, akkor szokatlanabb ízekre vágyok. Ami távol áll a gyerekkoromtól. 

Mi az az egy dolog a világban amit megváltoztatnál?

A kapzsiság. 

Mi volt a kedvenc tantárgyad az iskolában?

Egyértelműen a rajz. :) Azért szerettem még az angolt és az irodalmat is. 

Ha 3 dolgot vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre , mik lennének azok?

Kötel, kés és egy pléd. Vagy nem. Nem tudom. 

Hiszel a szellemekben vagy bármiféle természetfeletti jelenségben? 
Nem tudom hogyan viszonyuljak ezekhez a dolgokhoz. Kevés vagyok ahhoz, hogy okosat mondjak, a hitem pedig nem túl erős. Talán a nemhez húz az eszem. 


Az én kérdéseim:

1. Inkább szeretnél egy kis barátságos kuckóban élni, vagy egy nagy, kényelmes és modern "palotára" vágysz? 

2. Mit gondolsz a materialista világról? 

3. Ki a példaképed és miért?

4. Melyik az a sorozat, film, könyv szereplő, akinek a jelleme a leginkább hasonlít a tied és miért?

5. Mi az ami a legjobban felbosszant, ha körülnézel a világban? 

6. Ha egy szóval kellene jellemezni az életed, akkor mi lenne az? 

7. Hova utaznál legszívesebben és miért?

8. Mikor érezted magad a legboldogabbnak és legbüszkébbnek életedben? 

9. Mit gondolsz, egy ember jellemfejlődésében mi a legbefolyásolóbb dolog? 

10. Hogyan ismerkedtél meg a pároddal? (Vagy ha nincsen, akkor egy fontos személlyel az életedben)



És az én kihívottaim...! :) Remélem élvezni fogjátok a kérdéseket, kicsit lélekbehatolóak lettek, de biztos mindenki őszintén elgondolkodva, mélyről jövően fog rájuk válaszolni. 





You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Úgy örülök, hogy örülsz neki és jó volt újdonságokat megtudni rólad! Érdekes dolgokat szedtél össze! :)

    A Syberiával én is játszottam sokat! :D
    A tulajdonságosnál, hogy ne csak seggeljen valaki - mert az nem tudás, arra mindenki képes- abszolút egyetértek, én is mindig ezt mondom.
    A mosogatás.. engem ki lehet vele űzni a világból - anyukám szerint engem úgy kell majd megkérnie a barátomnak, hogy a gyűrű mellé kiskocsin ad egy mosogatógépet :D
    A szétszóródott baráti körrel nem vagy egyedül, én 3 városban éltem eddig, vannak barátok, de nehéz összehozni a találkozókat. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor sok bennünk a közös! :) Ez a gyűrű és mosogatógép kombó elég jó partinak tűnik, én mindig azt mondom, hogy hamarabb lesz mosogatógépünk mint ágyunk! :D

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget. Kedves tőled hogy gondoltál rám. :) Már meg is írtam a bejegyzést róla.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a lehetőséget, hamarosan jönnek a válaszok

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images