Harrrrrrr!

6:00

Ha ősz, akkor egy sminkmániásnak az erős rúzs villan be rögtön. A burgundy, a vörös, mélylila, vagy manapság már bármilyen sötét szín. Azonban az idei ősznek másik nagy sztárja is van, mégpedig a nude ajkak és cicás szemfestés. Pontosabban a macskaszemek egy kis csavarral, ugyanis nem a jól megszokott felső tusvonal a népszerű, hanem az alsó szempillasornak adva hangsúlyt, a vízvonal meghosszabbítása. Én ezt most nem tussal készítettem el, hanem szemhéjpúderrel.



Az egész sminket a szemekkel kezdtem, mert tartottam tőle, hogy a sötét festék le fog potyogni az arcomra. Feltettem szimmetrikusan két cellux csíkot úgy, hogy az alsó pillasorom meg legyen hosszabbítva. Ezután egy fekete szemceruzával elkezdtem vastag, cicás ívet satírozni, amit alaposan túlhúztam. Egy ecsettel elkezdtem elmaszatolni a ceruzát, majd egy barna szemhéjpúderrel satíroztam a szélét, hogy lágy átmenetű legyen. (Eredetileg teljesen mattra akartam készíteni, de voltam olyan gondatlan, hogy az ecsetem nem volt tiszta...) Miután készen lett az ív, kifestettem fekete szemceruzával a vízvonalat is, végigvíve a belső szemzugig, ezáltal még hosszabb és macskásabb lett a szem. Jöhetett a szempillaspirál több rétegben, hogy kellően fekete legyen az egész szem, ha már tusvonalat most nem használtunk. 

A szemöldökömet meghagytam az eredeti formájában, csak kiigazítottam a szálak között. Lealapoztam az arcom, majd a szemem alá világos korrektort tettem és egy blending sponge-dzsal beledolgoztam a bőrömbe. Mattítottam egy púderrel az egészet. A járomcsont alá bronzosító került. 

Az ajkaimat először egy nude ceruzával körberajzoltam, aztán egy pinkish nude folyékony ajakrúzst kentem fel. Ebbe ütögettem egy kevés porpúdert, hogy a smink matt legyen. És tádááám. Készen is vagyunk, indulhatunk a buliba! ;)







A felhasznált termékeket szándékosan nem írtam le, hiszen ez egy olyan smink, ami bárki kollekciója által elkészíthető, nem kell hozzá semmi flancolás! :)

You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Ilyen se volt még, hogy nyitott szájas képre azt mondjam, hogy király, de az első kép, ó váo, határozottan király. Főleg azzal a bundás bigyóval.
    Szóval nagyon király lett :) holnapra meg is van a terv, valami hasonló

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett és tetszik, hogy barnával satíroztad a széleket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Eredetileg az egészet inkább barnásra akartam, de mikor az kész lett, hiányzott a mélysége, ezért lett feketés! :)

      Törlés
  3. Ez a verzió nálam két éve volt nagyon a toppon. :) Imádtam ezt a díva vonalat a nagy szőrmével és a hangsúlyos szemekkel.
    Nagyon jól sikerültek a képek és ez az összhatás fantasztikusan áll neked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egy kicsit el vagyok vele késve, de csak egy szőrmés dolgom van, ami egy mellény, azokat meg sosem tudom kihasználni, mert fázós vagyok...:D Köszönöm! :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images