CATRICE Camouflage krémes és folyékony korrektor összehasonlítás

6:00

Mivel épp fogyóban volt a most használatos korrektorom, ezért kapóra jött az, hogy megjelent egy új Catrice darab: a folyékony és vízálló camouflage korrektor, a tégelyesnek a kishuga. Vagy öccse.  No de nézzük is azt, hogy szüksége volt-e erre a világnak. 


A tégelyes korrektorok az én nagy kedvenceim, többek között azért is, mert sokkal sűrűbb az állaguk, ezért általában jobban is fednek. Viszont pont emiatt sok embernek probléma lehet, hogy egy idő után beleül a szemráncokba, esetleg száraz bőr látszatát kelti. Viszont akinek a bőrtípusával kompatibilisek ezek a darabok, azoknál hatalmas szerelem lesz. Nem elég, hogy csodás a fedése, legyen az sötét szem alatti karika vagy pattanás, de hihetetlenül tartós is. A felvitele nyilván kevésbé baráti, mint egy applikátoros kiszerelésnek, de a megfelelő ecsettel vagy szivaccsal úgy bele lehet dolgozni a bőrbe, hogy szinte észrevehetetlen. Saját tapasztalat alapján ez nálam mocorgás nélkül kibír egy egész napot (8-10 órát legalábbis).

A folyékony korrektor ár-mennyiség arányban körülbelül ugyanott van, mint a tégelyes. Ugyan fel van tüntetve, hogy vízálló, de szerintem a krém is az-legalábbis a tartóssága szerint. 

Miben hasonlítanak? 

A fedésük szinte megegyezik, bár én azt mondanám, hogy a folyékony egy kicsit gyengébben teljesít, már csak azért is, mert nem annyira testes az állaga, így könnyebben eloszlik nagy területen és jobban felveszi az ecset és a szivacs is. Persze előnye az, hogy applikátor jár hozzá, de az még vajmi kevés, hiszen a felvitel után el is kell dolgozni. A tartósságával sincsen probléma, de engem még itt is mindig jobban megnyert a tégelyes. Színben ugyanolyanok, viszont a folyékony csak 2 árnyalatban kapható. 

Kinek ajánlom az új folyékony camouflage korrektort?

Akinek a tégelyes korrektor túl sűrű és a bőrén nem mutat jól, de mégis erős fedésre vágyik. Szerintem arra nagyon praktikus, hogy nagyobb területekre használjuk- szem alatti háromszög, orr mellett, homlokon, és állon; szóval kiemelésre is ideális. 

Kinek nem ajánlom? 

Akinek nagyon száraz a bőre, annak hidratálás nélkül ez nem fog jól mutatni. A pattanások pirosságát sem tünteti el maradéktalanul. Illetve az illata, vagy mások szerint a szaga elég erős, aki ezt nem bírja, az lehet, hogy nem fogja megkedvelni. 


És nézzük, hogy mit művel a fekete (szemceruza) csíkokkal a két korrektor....


A legalsó maga a szemceruza, a középső a tégelyes korrektor, a felső pedig a folyékony. Kicsit látszik, hogy a folyékony a felkenés után a festéket elkezdte maszatolni. 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én a folyékony változatot azért vettem meg, mert féltem a tégelyestől, de sajnos csalódtam, mert az erős illat miatt szemem folyton könnyezett tőle, nem bírta, a pattanásokra és egyéb hegekre, stb pedig egyáltalán nem tudtam használni, mert oxidálódott - és ezt már mások is tapasztalták. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh, sajnálom! :/ Akkor lehet merészségből meg kéne próbálnod a tégelyest, vagy amit még ajánlok, és amivel könnyebb dolgozni, az a Manhattan 2in1 tégelyes korrektor+púder. :) Amúgy nem is értem, mi ez az erős illat a folyékonyban és miért....:( Mindent próbálnak eladhatóvá tenni az illatokkal, holott sok ember érzékeny rá.

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images