Új kedvenc! >>> Covergirl alapozó teszt + rendelés az Amazonról

14:28

Emlékszem, hogy amikor még kislány voltam, akkor imádtam a Topmodell leszek című műsort. Az egyik fődíj az volt, hogy a szerencsés nyertes a Covergirl reklámarca lehetett. Jó pár évvel később, mikor már nem a tv-n, hanem a videókból tanultam a szépségtrükköket, újból szembejött velem ez a márka. Ekkor már másképp viszonyultam a sminkeléshez, mondhatni fanatikus lettem és igencsak szerettem volna kipróbálni a Covergirlnek egy termékét.

Mivel már régóta keresek egy igazán jó alapozót, ezért azok közt kezdtem el kutatni és mázlim is volt, mert a külföldi vloggerek szerint az egyik legjobb drogériás alapozó a Covergirl egyik darabja. Több sem kellett nekem, rávetettem magam az amazonra, ahol azelőtt még sosem böngésztem és megkerestem melyik eladó szállít Magyarországra is és megrendeltem a Outlast stay fabulous 3 in 1 alapozó 805, ivory árnyalatát.

A rendelés egyébként pofonegyszerűen megy, kb ugyanúgy, mint az ebayről. Csak sokkal-sokkal hamarabb kihozzák a jól becsomagolt dobozunkat. Talán két hét volt a szállítási idő, de nekem így is egy nappal hamarabb megérkezett, mint a legelső időpont, amit kitűztek.


És valóban olyan jó, mint az mondják?

A külcsín nekem igazán bejön, egyszerű design, masszív üvegben, pumpás kiszerelés és jól záródó kupak. Praktikusság szempontjából nem biztos, hogy a legjobb megoldás, hogy üveg (még a kupakja is üvegszerű műanyag), de ha valaki vigyáz rá, akkor semmi gondja nem lesz vele. :) Nem mellesleg a hátán a tájékoztatót lapozgatósan oldották még. És még oldalszám is van rajta...:) Felhívja a figyelmet a napsugárzás okozta bőrrákra, hogy mikor legyünk napon, és mit viseljünk a káros sugarak ellen. Hát nem cuki?

Nagyon szép, szupervilágos, viszont a színe hozzám egy kicsit natúr... Bár ez nem meglepő, mert nekem elég sárgás, meleg tónusú bőröm van. Ettől függetlenül, ha nem vakoljuk be az arcunk teljes egészét több rétegben, akkor szépen illeszkedik. Oxidálódást nem vettem észre, így ha rálelünk a tökéletes árnyalatra, akkor nagyon elégedettek leszünk vele!

Sajnos a fények megváltoztak fotózás közben, de a fedését láthatjátok.
Az első képen a mezítelen arcom van, a másodikon pedig a Covergirl alapozó van csak felkenve

Az állaga valami mennyei! Azt ígéri a termék, hogy egy primer tartósságával vetekszik, egy korrektor fedőképességével és egy alapozó eldolgozhatóságával. És ezeket valóban be is tartja! Nagyon könnyű eloszlatni a bőrön!

A finishe csodás, annyira természetes, mintha a saját bőröm lenne, de mégis nagyon egyenletes, gyönyörű és üde. A száraz bőrűeknek sem kell tőle tartani szerintem, hogy kiemelné a száraz részeket. Nekem a hatalmas pórusaimat szinte teljesen eltüntette! Igazi WOW hatás! Emellett pedig egy egészséges fényt is ad az arcomnak, ami valószínűleg az spf 20 miatt van. :)

A fedése közepes és jól építhető.

A tartóssága, pedig fantasztikus, normál bőrön akár 8 órát is kibír, nekem anélkül is, hogy átfényesedne. Ha kicsit zsírosabb a bőröd, akkor megoldható egy púder használatával. :)

Innen lehet rendelni: AMAZON
Olyan 6-9 dollár között mozog az ára és ehhez még hozzájön az 5 dolláros szállítási díj. De ennyi még mindig igazán nem sok egy szuper kis alapozóért!





You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!

    Gondoltam szólok, hogy ez az alapozó ugyanaz, mint az itthon kapható Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1 alapozó. Csak Amerikában hívják Covergirlnek a Max Factort. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhááá, igen most olvasom tényleg, hogy testvérvállalat. De nem probléma, mert így is olcsóbban jutottam hozzá, mintha a Maxfactort veszem itthon, még úgy is, hogy szállítási költség volt rajta. Köszi. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images