Makeup of the day #3

16:06

Ma kedvem volt egy kicsit díváskodni. Na jó, igazából mikor nem. Dehát így jár az ember jánya, ha a munkahelyen egyen pólót kell hordani. Nem érzem magam annyira komfortosan, de ebben segítségemre van az, ha egy szép sminket teszek fel reggel. És ilyenkor a bókok sem maradnak el. :)

Mióta elkezdtem dolgozni viszonylag kialakult egy sminkelési rutinom, pedig azelőtt én minden nap másra vágytam, így mást is készítettem. Mostanság főleg ezeket a termékeket használom, egyedül a rúzst cserélem naponta, illetve a színeket. Meg néha kerül fel tusvonal is. Egyébként az furcsa, hogy én évekig szinte minden egyes sminkelésnél kihúztam a szemem vagy tussal, vagy ceruzával, az utóbbi időben pedig csak szempillaspirált szoktam használni. 


Felhasznált termékek: 

♥ Garnier BB krém, light
♥ High lights technic
♥ Catrice Define blush 080 sunrose avenue
♥ Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál
♥ Catrice szemöldökápoló készlet
♥ Sleek I-Devine Ultra matts 2, barna, szürke
♥ Hema ceruzás ajakrúzs (ITT)
♥ Manhattan 2 in 1 korrektor



Ti szeretitek a feltűnő rúzsokat hétköznapokra nappali sminknek? Vagy a munka/iskola miatt nem engedhetitek meg magatoknak, ezért inkább szemhangsúlyos sminket készítetek? 


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Pont ugyan ezt szoktam mondani magamnak mikor vörös rúzst használok. :D Az oroszlán jeggyel jár ezek szerint a díva életérzés a vörös rúzs kapcsán. :D
    Jó tudni azért hogy sikerült fixen munkát találnod és már minden téren kialakul nálad egyfajta állandóság. :) Sőt magam részéről tettem egy kis észrevételt. Nyilván mindig fejlődik az ember fokozatosan. De mióta sikeres irányt kaptak a dolgaid azt vettem észre hogy gyorsabban fejlődsz smink terén. Biztos hozzá járul a valamicskét javuló közérzeted. :)
    A sminkjeid sokkal természetesebbeknek hatnak. Tényleg olyannak tűnik mintha a saját bőröd lenne ilyen makulátlan és tökéletes tónusú. Igazán jó ránézni erre a bársonyosan rózsás hatású pofira. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az észrevételed, van benne igazság! :) Tényleg jobb lett azóta a közérzetem, hogy nem érzem magam haszontalannak, és így minden gördülékenyebben megy. Pont emiatt a bőröm is szebb, aminek hihetetlenül örülök! Mostanában egy Yves Rocher-s arcpakolást használok sminkelés előtt primernek és az is nagyon jót tesz, illetve a fotózás is elég jól ment! :) Neked sikerült már beállni a munkások sorába? :)

      Törlés
    2. Sajna nem. Inkább beálltam varrónőnek tanulni. De elég jól járok vele. Mindent fizetnek sőt még fizut is kapok. Annyit mintha közmunkán lennék. Szóval tény ez csak fél megoldás... De legalább jövedelmezőbb mintha itthon stresszelem magam a haszontalanságomon. :)

      Törlés
    3. Áhh értem, hát igen, nem könnyű munkát találni, de azért remélem ebben is lelsz egy kis örömöt! :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images