Könnyed őszi báj - debütál az első VIDEÓm!!!

20:05

Ma egy olyan őszi sminket mutatok be, ami még nem erre a nagyon meleg napokra szól, hanem mikor már hűsül a levegő, de még süt a nap és finom szellő csipdesi az arcunkat. Körülöttünk színes falevelek hevernek a földön és mi ebben a levél-tengerben vágtatunk dívaként. Elképzelted? Mert bennem erősen él ez a kép és a hangulathoz kapcsolódó smink is! Ezt fogom ma Nektek bemutatni, méghozzá az első videóm keretein belül. 



A videót itt tekintheted meg a Youtube-on! Ha tetszik, jöhet a kedvelés! :)



A smink alapját nem a makulátlan bőr képezi, ezért is használtam csak -a "primer" (Yves Rocher-s maszk) után-  a Garnier BB krémem. Nem kell törekednünk a tökéletességre, hiszen ez az őszre sem jellemző. Azonban a szem alatti karikák senkinek nem állnak jól, tehát oda egy világos korrektort tettem fel. Egy Catrice mono pirosítót választottam a pozsgásításra, bár ennek van egy barnás beütése. 

A szem lealapozása után egy világos, nude árnyalatú szemhéjpúdert (Sleek matt paletta) kentem fel a szemhéjamra, a mélyítővonalba pedig egy narancsos-barna szín (Kiko paletta) került. A szempilláimat kifestettem a kedvenc Yves Rocher, Sexy Pulp spirállal, amitől szép íveltek lettek a pilláim. Az alsó sorra csak épphogy egy keveset tettem. A szem ezennel készen is van, majd ezután jött a szemöldök korrigálása. Nem lett erősen hangsúlyos, épphogy csak kitöltöttem a nagyobb réseket. 

Majd jött a fő attrakció! Igen igeeen! A szájak. Először egy burgundy Essence kontúrceruzával körberajzoltam, majd kifestettem az ajkaim. Aztán jött a Rimmel Kate Moss Nude 48-as árnyalatú rúzs, ami ugyan fekete bőrű nők natúr rúzsának lett kitalálva, de én pont egy ilyen sötét bordó árnyalatra vágytam  már mióta!

És hogy a sminknek adjak még egy kis pluszt, highlighter is került az arcom "legmagasabb" pontjaira, hogy még el-elkapja azokat a halovány őszi napsugarakat. 



(A videóról pedig csak annyit, hogy ez az első és tudom, hogy bőven van még mit csiszolnom rajta, de remélem, azért tetszik Nektek! :) A fényekkel próbáltam ősziesebbre, gyertyafényesebbre venni a hangulatot, de máskor nem fogom, hogy ne legyen ennyire narancsos. Még a helyes fókuszálást, beállításokat is tanulnom kell.)


Mit gondoltok, szeretnétek több videót látni a jövőben? :) 


You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Nem beszélsz :(
    Ha közben nem is, de elötte egy mit fogsz csinálni, amit persze a smink elkészülte után veszel fel az kell. Az alámondás sem rossz ötlet, nem tudom mennyire macerás, de kell, a némavideó jó arra, hogy megszokd a kamerát, de hosszútávon nem lesz elég.
    A másik, hogy ha az ember felvesz valamit, akkor ezt már nem csak magadnak csinálod, szerintem nem szép, ahogy abba a korrektorba belenyomod a szivacsot, azt valamivel ki kellene majd lapátolni, hogy profibbnak nézzen ki. (idővel tudom, ne egy LE videót akarjak már így elsőre)
    Az jó volt, hogy a palettából megmutattad, hogy mit fogsz használni, de magát a palettát meg nem, a többség megismeri, de érted, a másodikat és a szemöldökcumót én nem tudom, hogy az mi, és hiába van leírva, nem fogják elolvasni
    Nem húzzuk a szembőrt, látom, hogy nem húzod, csak nem tudod, nem odatenni a kezed, dettó ugyanez :)
    A szemöldökrész lemaradt, no para legközelebb nem fog, a spirált azt tök jól megmutattad.
    A fény, kell egy hideg fényű lámpa, mert ez a sárgássák megöl, vagy a természet fénye, mondom ezt ősszel, kis vicces vagyok tudom
    Az hogy nem a kamerába nézel nekem még tetszik is, természetesebb.
    Itt a blogon méretezd nagyobbraa videót, mert a lusták nem fognak átmenni a youtubera, viszont így meg nem látszik a lényeg.
    Valami beszélőset legközelebbre, ha nem is smink, "csak" egy kedvences, amiből azért érződik, hogy ki vagy te.
    Remélem segítettem, és nem a sírógörcsöt hoztam rád :) Hajrá tovább!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát kicsit szigorú vagy, de tudom,hogy csak építő kritika! :D A fény, ami engem is zavart a videóban, hogy ennyire sárga lett, pedig nem is közvetlenül ért, hanem egy fehér lapról vertem vissza. Aztán laptopon sárgább lett, mint ahogy azt a masinán láttam...:( De ezt majd még ki fogom kísérletezni!
      Igazából beszélős videót én nem nagyon szeretnék csinálni, valahogy nem érzem sajátomnak, plusz kiráz a hideg tőle, ha visszahallom a felvett hangom. :D Mint egy óvódásé. De majd meglátom, hogy ez a későbbiekben hogy fog alakulni...
      A palettákat mert csak azért nem mutogattam meg részletesebben, mert nem éreztem szükségét. Ugyanis én is ha nézek egy videót, akkor a saját termékeimmel fogom ugyanazt a sminket lemásolni, tökmindegy, hogy a Naked paletta egyik barnája, vagy a saját kis Catrice-os termékem. Akit pedig nagyon érdekel, az megtalálja a bejegyzésben, vagy rákérdez. :) A korrektorba meg azért szoktam a szivaccsal belenyúlni, mert így a legszebb a finishe. Hétköznapi embereknek készül a videó, akik (remélem nem balgán követve utánoznak), hanem sietve megpróbálnak majd feltenni egy hasonló sminket 10 perc alatt. :) Vagy nem. Még tényleg szoknom kell a dolgot, úgyhogy ne tessék ilyen szőrös szívűnek lenni! :D

      Törlés
    2. Pontosan, építő, és tudom, hogy hasznát fogod venni, jobban, mintha azt írtam volna, hú de tökre sokkal jobb, mint bárki másé :)
      Ha a szívem szőrös is, olyan puha mint a cicák szőre :)
      Hajrá csajszi, de toljál valami beszélős dolgot, mert kíváncsi (ak) vagyok/vagyunk Rád :)
      Az én hangom után meg ezen ne izgulj, rosszabb nem lehet :)

      Törlés
    3. Cicaszőőőr! :D Jó, tudod mivel tudsz levenni a lábamról! :D

      Törlés
  2. Ildie megelőzött, gyakorlatilag mindennel egyetértek, amit leírt. Ahogy mondtad te is a fényekre tényleg oda kell figyelni, én erre nagyon allergiás vagyok, egyszer sem nézek végig olyan videót ahol sötét van, rosszak a fények és nem lehet látni a színeket.
    A másik a beszéd, bár ez talán kicsit egyéni preferencia, nekem is hiányzik a magyarázat, hogy mit miért használsz és egyáltalán mit, illetve alapból nem szeretem a zenés, felgyorsított videókat.
    A smink egyébként gyönyörű, imádom! :) Milyen highlightert használtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ízlések és pofonok, ez volt az első, így látom, hogy mi tetszik az embereknek és mit hiányolnak! :) Tanulok ám belőlük! Igazából azért is nem beszélek, mert szeretném, ha nem válna ki a vloggerkedés és az nőné ki magát, hanem szeretném, ha a blog és a videó együtt működne. Így ha az embert tényleg érdekli, akkor el fogja olvasni, meg fogja nézni. :) És köszönöm a véleményedet is és a bókot is! A highlighter a benefit high beam olcsó kistestvére ebayről, high lights technic a neve. Igazából szerintem nagyon olyan jó, mint a benefit. Én nagyon szeretem. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images