Őszi beauty haul

11:27

Volt néhány termék a kis wishlistemen, amiket már régóta szerettem volna megvásárolni, de halogattam szeptemberre. Egy hónapban elég csak egyszer kiadni nagyobb összeget kozmetikumokra. :) Így legutóbbi bevásárlókörutam célpontja a Müller és a Rossmann voltak. 

Egyébként tudtátok, hogy most már online is vásárolhattok a Rossmanntól? Én kicsit feleslegesnek tartom, a szállítási költség miatt, pláne úgy, hogy úton útfélen bele lehet botlani egy boltjukba. Na meg ott a plusz légszennyezés, stb... 



Először a Rossmannba tértem be, ahol le volt akciózva a Rimmel Kate Moss Nude rúzsok, így 999Ft-ért lehettek az enyémek. Most úgy gondoltam, hogy ideje lenne beszerezni több nude rúzst is, mert csak egy Catrice-os darabom van. Vettem hát két árnyalatot, a 40-eset és a 42-eset. (a 48-ast külföldről kaptam, erről majd bővebben egy másik posztban). És ha már természetes ajkakra vágyom, akkor dukált melléjük két szájkontúrceruza is. A világosabb a Catrice long lasting lip pencil 160 sweet nothing, a másik pedig Essence lipliner 11 in the nude nevű árnyalata. Utóbbi ceruzákat már használtam más színben és azok nagyon beváltak, a Catrice-t meg csak most fogom kipróbálni, mert ebből a márkából láttam a legvilágosabbat. További tesztek hamarosan! 



Ezután a Müllerbe tévedtem, ahol megvettem a NYX jumbo eye pencil 604 milk lait-t, amire azért van nagy szükségem, hogy az ebay 120-as palettám színei hangsúlyosabbak legyenek. Vaciláltam, hogy ez legyen, vagy a NYX szemhéjalap, de a jumbo-ról többet hallottam már, tehát ebbe ruháztam be. 



Vettem még két Rimmel körömlakkot is, mert nagyon bejön ez a 60 seconds termékcsaládjuk és csodálatos színekben kaphatóak. A bordóval egy kicsit ősziesítettem a körömlakk kelléktáram, a lilát meg már rég kinéztem.  


Majd mikor végeztem, kimentem a boltból és rájöttem, hogy csak azt nem vettem meg, amiért mentem. :) Így jár az ember, ha túlságosan lekötik a makeup cuccok. Szóval visszamentem és vásároltam még egy Batiste szárazsampont barna hajra. Csak egy öntögetős, hintőporos szárazsamponom volt, amit nagyon macerás használni, úgyhogy mint minden más beautyfüggő, én is nagy lázban voltam, mikor behozták kicsinyke hazánkba ezt a terméket. :) Első próbára kiváló, de erről is kaphattok majd egy posztot! 


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Nem is tudtam, hogy van "online Rossmann"! Bár kíváncsi lennék a forgalmára...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem ez most teljesen új dolog. Itt a linkje, ha érdekel: http://shop.rossmann.hu/dekorkozmetika :)

      Törlés
  2. A NYX Jumbo Milk szerintem az egyik legjobb dolog a világon, jól tetted, hogy megvetted! :) Kíváncsi vagyok, hogy mutatnak rajtad a Rimmel rúzsok, sajnos egyik árnyalat sem tűnt hozzám illőnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, és tényleg! A szemsminkem órákkal később is csodás, úgy hogy a jumboval alapoztam!!! Hogy tudtam eddig élni nélküle?! :)
      A rimmel rúzsok, pedig hát...nem biztos hogy annyira jók, mint amekkora a hype-ja. De még próbálkozok velük.

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images