Vampy autumn.

6:00

A szép őszi vasárnap estéhez és a Cinfesthez egy vörös szőnyeges smink dukált, ezért készítettem egy ilyen kicsit durvább, kicsit vámpírosabb sminket. 


Ez a sminkem is főleg szájhangsúlyosnak mondható, pedig viszonylag erősen van sminkelve a szem és a szemöldök is. Pont azért, hogy meglegyen az összhang, a szememre egy matt szürkét választottam és csak egy árnyalattal dolgoztam, hogy ne legyen túl erős, amit kivételesen teljesen a szemöldökig vittem fel. Egy laza cicás tusvonalat készítettem hozzá, a vízvonalat is áthúztam egyszer fekete szemceruzával és a szempilláimat 2-3 rétegben kifestettem. A szemöldököt vastagan rajzoltam meg, szeretem ehhez a lookhoz ha erős, mert még szigorúbb kinézetet kölcsönöz a viselőjének. 

Felkentem az alapozót és a szemem alá a világos korrektort, mint mindig. Az arcot épphogy csak kontúroztam, hiszen ennél a sminknél nem ez a lényeg.

A számat először egy sötét bordó árnyalattal körülrajzoltam, majd feltettem a legsötétebb matt rúzsom, ami kissé bordóslila. Végső lépésként pedig rákentem még egy árnyalatú rúzst, ami fényesebb és élénkebb bordó, így kaptam egy ilyen szép őszies bor-színt. :) 

A lényeg, hogy ne féljetek kísérletezgetni. Ha nincs is meg az adott terméked, sokszor könnyen elérheted a színkeveréssel. ;)


Felhasznált termékek:

-Catrice szemöldökápoló készlet
-Maybelline Color Tattoo, taupe
-Miss sporty kohl kajak szemceruza
-Miss Sporty pump up booster
-Yves Rocher sexy pulp

-Garnier BB krém
-Manhattan 2 in 1 korrektor

-Essence szájkontúrceruza
-Manhattan rúzs, bordó, 46M
-Rival de Loop rúzs





You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon nagyon nagyon tetszik... Vadítóan dögös!! :)
    A hétvégén én is ezen az irányvonalon mozogtam. Sőt ha minden jól megy a következő videómban el is fogom készíteni az én verziómat. :)
    Egyébként mikor megláttam a sminked kapásból ez a ruha jutott róla eszembe:
    http://www.thecultureconcept.com/circle/wp-content/uploads/2015/02/lush-fab-glam-com-paris-fashion-week-elie-saab-fall-2014-rtw-collection-1.jpg
    Biztos remekül mutatna rajtad ezzel a sminkel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te a vesémbe látsz! :) Ő a kedvenc tervezőm <3

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images