Teszt: Manhattan szépség csomag + smink

6:00

Már évek óta szorgosan gyűjtögetem a pontokat a DM kártyámon, annak reményében, hogy végre lesz szépség csomag. Eddig ha volt is, mindig elfogyott, így nem tudtam megkaparintani. Ám most a megjelenése előtt egy nappal már értesültem róla, hogy Manhattanes pakkra lehet majd beváltani a pontokat, szóval másnap fel is kerekedtem, hogy végigjárjam a város Dm-jeit. Csak pechemre késett a szállítás. Húsvét után újra próbálkoztam és immáron nem hiába, 100 pontért az enyém lett. De vajon megérte?

A Manhattan szépség csomag tartalma: 
- Blogger's Choice trio szemhéjpúder, 3 Downtown to Earth
- Quick dry 60 seconds körömlakk



A szemhéjpúder színei nagyon szépek, de nem pigmentáltak. Ecsettel próbálkoztam felvinni, de semmi sem látszódott a lealapozott szemhéjamon, egyik színből sem. Ez után megpróbálkoztam a saját applikátorával, ismét sikertelenül. Majd jött az ujjas módszer, amivel elértem, hogy kicsit látszódjon. A bézzsel nem lehet semmit kezdeni, vagy csak az én bőrtónusommal nem kompatibilis. Egyébként, ha már sikerült láthatóvá varázsolnunk, nagyon sokszori felvitellel, akkor elég tartós. Nálam kibírt 6-7-8 órát, minimális kopással. A doboza szerintem szép és masszív, az applikátora pedig mint már említettem, használhatatlan. Nagy pozitívuma azonban hogy van benne tükör. Egy nagyon gyenge nude terméknek megfelel, de arra a célra akadnak ennél jobb szemhéjpúderek is. Összességében adnék neki 3*-ot.

A körömlakkról én nem nagyon tudok nyilatkozni, mivel nem vagyok körömfestős lány. Ennek ellenére kipróbáltam, hogy mégis írhassak valamit róla. A színe nagyon szép barackos rózsaszín. A felvitele egyszerű és valóban gyorsan szárad. A tartósságával azonban már nem voltam megelégedve, ugyanis az egy réteget is le tudtam könnyen kapargatni pár óra elteltével. Persze az én véleményem nem mérvadó köröm szempontjából, de valószínűleg nem ez a legjobb lakk, amit valaha próbáltam. (3* ?!


És nézzük a visszafogott sminket, amit ezzel a szemhéjfestékkel készítettem:

A szemöldökömön a már korábban ITT tesztelt Color Tattoo van.
Az itt viselt kedvenc rózsaszín rúzsom tesztje: Astor 103 Peachy pink
Arc: Bourjois Healthy Mix Serum, Rimmel Stay Matte púder, Yves Rocher pirosító
Szempilla: Yves Rocher

 




Az új fotómasina pedig még mindig tesztelés alatt áll, de próbálkozom minőségi képeket alkotni nektek. Több kevesebb sikerrel. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images