Elfogytak...:(

6:00


BlanX intensive stain removal:
"A BlanX Folteltávolító sarki zuzmó kivonatot és bambusz mikroszemcsét tartalmazó összetételének köszönhetően eltünteti a fogzománcról a dohányzás, az étel és ital lerakódások okozta foltokat és elszíneződéseket."
A hatásával nem vagyok teljesen elégedett. Mivel én rengeteg teát iszom (szinte csak azt), ezért a fogaim el vannak színeződve és ezt szeretném eltüntetni. Nem csak ezt a fogkrémet használtam, hanem (utazás miatt) felváltva egy Colgate-tel, ezért nem tudok pontos véleményt nyilvánítani róla. Talán amikor egy hónapig rendszeresen csak ezzel mostam fogat, akkor kicsit fehérebbnek tűnt utána. Az íze nagyon jó, nem mentolos, de mégis kellemes, friss lett a leheletem tőle. A kiszerelése...nos az hagy némi kivetnivalót maga után. Először is csak 75 ml-es, ami nagyon kevés, főleg ennyi pénzért (1500Ft). Másodszor pedig a doboza, vagy tubusa sem jó. Nehéz kinyerni belőle a fogkrémet, illetve ki tudja, hogy mennyi marad benne, miután azt jelzi a nyomója, hogy elfogyott. Vannak negatívumai, de ezeknek ellenére már újra is vettem. 


Balea ultra sensitive sampon:
Az összetevőit megnézheted a KM-en ITT
Én mindenek előtt az illatmentessége miatt választottam ezt a sampont pár évvel ezelőtt. Azóta nagyon sokszor újravettem, mert kellően habzik, jól tisztít és nem szárítja a hajam - habár jól jön utána a balzsam a hajvégekre. Az összetevői klasszak, nincs benne parfüm, parabén, szilikon, színezék. És ami még vonzóbb, hogy nagyon olcsó, a 250ml kb 400 ft, de olyan 2-300-ért is meg lehet venni akciósan. 


Dove go fresh:
Nagyon finom uborka illata van, és nagyon jól végzi a dolgát. Ezért ez a kedvenc izzadásgátlóm.


Yves Rocher zabtejes sampon száraz hajra:
Nekem ez A sampon! Több posztban is áradoztam már róla, hogy mennyire jó és ezt azóta is tartom. Az illata egyszerűen isteni, jól habzik, gyönyörűen tisztít és ehhez nem kell sok belőle. A hajam sokáig bírja, holott csak a vége száraz. Az ára is elég tűrhető, általában 690 Ft-ért hozzá lehet jutni. Rengetegszer újravettem már és fogom is.


Yves Rocher bőrradíros tusfürdő epres:
Ugyan a bőrradír része nem érvényesült, mert az epermagok elég finomak benne, de ettől függetlenül nagyon kellemes volt vele fürdeni. Az illata isteni epres volt, de nem tartott igazából semeddig. Azonban nekem ez nem probléma, mert az illatmentes termékeket is szeretem. Kipróbálásra nagyon jó volt, de lehet hogy nem venném újra, mert elég gyorsan fogyott. 


Soliteint glicerines kézkrém:
Még tavaly nyáron hirtelen szükségem volt egy krémre, mert nagyon kiszáradt a bőröm. Mivel ez volt minipici és akciós, ezért erre esett a választásom. Az összetevői miatt nem lett a kedvencem, de nem bántam meg, mert nagyon jól hidratál és kellemes tapintású maradt sokáig a bőröm a glicerintől. Nyáron és télen is jó szolgálatot tett. Szóval aki nem törekszik a szép összetevőkre, mindenképpen ajánlom ez a pénztárcabarát kis krémes. 


Lovely folyékony szemhéjtus - kék:
Imádom! Nagyon tartós és valami lehengerlő a színe. Sajnos elég picike, de nem is mindennap használ az ember ilyen rikító kéket a szemére. Viszont egy hatalmas problémám van. Már nem találtam a drogériában. :( Úgyhogy ha valaki tud róla információt, tájékoztasson! :)


Yves Rocher Pure arcmaszk:
Ezt a terméket is többször újravettem már. Hatását tekintve nem tudom, hogy mennyire segít a pattanásos bőrön, mert nekem ritkán vannak csak (-de azon semmi sem segít). Viszont nagyon kellemes érzetű utána az arcom, friss és hidratált. Ezért nagyon szeretem. 


Essence 24H szemhéjtus toll: 
Vegyes érzéseim vannak ezzel a tussal kapcsolatban. A hegye klassz vékonyan fog, és szép fekete. Azonban néha előfordult, hogy felkenődött a szemhéjamra, ami nálam szinte egy tussal sem fordult eddig elő. Emellett pedig furcsán lehetett leszedni, mert maradt egy lilás, alkohol réteg a lemosás után is a bőrömön. Nem venném újra.


Catrice vízálló folyékony szemhéjtus:
Jól teljesített, tartós, pigmentált. Azonban a fejét nem annyira szerettem, ezért nem is venném újra. 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Az Essence tussal nekem is az volt a problémám, hogy felkenődött a szemhéjamra, de durvább, hogy a kontaktlencsémet elszínezte lilára. Ezt akkor vettem észre, amikor kivettem este.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, hogy rossz karácsonyi ajándékot vettem neked! :( Nem is értem, pedig kipróbálva olyan klassznak tűnt.

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images