Zúgó tenger

6:00

Először kísérleteztem a fehér tussal és rettentően élveztem! Egy teljesen más hangulatot ad a sminknek, mint a fekete tusvonal, hiszen nagyon feltűnő, szinte rikít. Én ezt egy orgona-lila szemhéjpúderrel párosítottam, így nagyon friss, tavaszi sminket kaptam. A mélyítővonalban egy rózsaszínes árnyalatú barnával satíroztam el a lila szemhéjfesték szélét. 

Az üde arcbőrt egy könnyű, színezett hidratálóval értem el, amihez egy lágy, rózsaszín arcpírt választottam, hogy ne legyen túl hangsúlyos. A számra egy világos barack árnyalatú rúzst kentem fel, így remek összhangban áll a szemfesték lilájával. Az egészet megkoronáztam a járomcsontomra és az orromra tett highlighterrel, hogy ebben a csodálatos napsütéses időben igazán ragyogjak. :)








You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images