Maybelline Color Tattoo a szemöldökre? Igen!

6:00

Ha rendszeresen formázod a szemöldöködet, biztosan hallottál már az Anastasia Beverly Hills Dipbrow nevű remek, gél állagú szemöldökformázóról. Régóta szeretném kipróbálni, vagy legalább egy másik zselés terméket, de eddig nem volt lehetőségem rá, hogy megtegyem. Majd ekkor jött az ötlet, hogy a sminkes dobozomban lapul egy taupe árnyalatú Color Tattoo, ami megfelelő lehet. Mivel az én szemöldököm viszonylag sötét és szürkés barna színű, ezért nyomban ki is próbáltam. Egy ferde tusecsetet (én mindig ezt használom) választottam, amit nem belenyomtam, hanem párszor végighúztam finoman a felületén, hogy csak kevés, de épp kellő mennyiségű festéket vegyen fel.

Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24Hr Eyeshadow, Tough As Taupe- .14 oz


A taupe egy elég semleges szín, nagyon világos szemöldökre nem ajánlanám (persze ki lehet próbálni), de ha erre még por állagú festék is kerül, akkor mindenképpen egy tartós és szép szemöldököt kreálhatsz magadnak.

Ha még mindig keresed a megfelelő terméket, amivel csodás szemöldököt ívelhetsz magadnak, akkor ez egy próbát megér, de vétel előtt győződj meg róla, hogy a színe megfelelő lesz számodra.



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én is hallottam már, hogy használják szemöldökre, sőt a Nyx zselés tusát is. Nem rossz ötlet. :)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images