Maybelline Eye Studio Lasting Drama zselés tus - teszt

6:00

Ez volt az egyetlen termék, amit a glamour napokon vettem kuponnal. Már egy ideje szerettem volna kipróbálni egy másik tust és mivel ezt sokan dicsőítik és kedvenceim a gél tusok, ezért adtam neki egy esélyt. Átverekedve magam a tömegen, a kosaramban landolt, így 50%-os kuponnal 1300 Ft-ért lehetett az enyém.  



Ecset:
Nagyon tetszik, hogy adnak hozzá egy kétvégű ecsetet! Szerintem praktikus, jól használható és mellette szól az is, hogy elég picike. Én nagyon vékony vonalat is tudok vele húzni és a satírozó vége is egészen működik. (A képen láthatod) A szempillák tövében talán könnyebb felvinni a festéket egy ferde ecsettel, de a cicás tusvonal kunkori farkának kialakításában ez a jobb. Bár kell, hogy legyen az embernek némi tapasztalata. Én lusta vagyok minden tusozás után megmosni (vagy megtörölni) az ecseteket, de ennél elég fontos, mert keményre szárad és nem lehet vele olyan szépen dolgozni. 



Tus:
A tégely nagyon édes, azt egyszerűen imádom!!! A szemhéjtus lágy, krémes állagú, könnyen kenhető és szerencsére hamar meg is szárad. Igazán tartós, a 6-7 órát is simán kibírja, talán még többet is. Azonban zsírosabb szemhéjon nem biztos hogy ilyen jól működik. A pigmentáltságával nem vagyok maximálisan elégedett, ugyanis nem olyan koromfekete, mint azt gondoltam, de 2-3x áthúzva el lehet érni a kellő hatást. Az ecsetet többször kell belemártani a tégelybe, ahhoz hogy egy szemet ki tudjak festeni. Ami nekem hatalmas csalódás volt, hogy véletlenül gyengéden végighúztam a szemem sarkánál a kezem -pedig nem vagyok szemdörzsölős fajta- és rögtön leszedtem a cicafarkincát. 

Összességében elégedett vagyok vele, de nem ez a legjobb szemtusom. Adok rá mondjuk...hmm...4*-ot. Nem biztos, hogy 2600 Ft-ot megér, de embere bőre válogatja, hogy kinek-mi válik be! :)


Összehasonlítás: 
Én úgy tapasztaltam, hogy a Catrice és az Essence zselés szemhéjtusa sokkal tartósabb, dörzsölésállóbb és mindenképpen pigmentáltabb, igazán fekete. Azoknak sokkal sűrűbb, keményebb az állaga -talán emiatt gyorsabban száradhatnak-, de nem kell sokszor belemártani a festéket, mert rajtamarad az ecseten. Ezzel a Maybelline tussal elég lassan ment a vonalhúzás, a többivel gyorsabban tudok dolgozni. 





You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images