H&M kabuki ecset - teszt

6:00


Wow, wow és wow! És hogy miért? Hát nézzétek ezt a csodaszép, nőies kis ecsetet! Eddig maga a tökély, remélem a későbbiekben sem fog csalódást okozni. 

Egyik nap, természetesen a glamour napok után sikerült úgy döntenem, hogy szükségem van egy új pirosító ecsetre, mert az enyém már szinte karcol, úgy tönkrementek a szálak. Nem volt különösképpen tervben, hogy rögtön veszek is egy újat, de mikor betértem a H&M-be, meg is született a döntés. Megláttam ezt az extra bájos ecsetet és egyszerűen nem tudtam otthagyni! Igazából a lapos pirosítóecset jobban tetszett, de az pár száz forinttal drágább volt és ezt praktikusabbnak találtam. 

Ecset arcpirosítóhoz
Lapos pirosító ecset
Mini kabuki ecset
Mini kabuki ecset

Már van régebbi tapasztalatom H&M-es ecsettel, de az azért nem vált a kedvencemmé, mert túl durva a sörtéje, sok festéket vesz fel egyszerre, és nehéz egyenletesen eloszlatni az arcon. Nos ez a fajta ecset pedig merőben az ellentéte annak!
A szálak irtó puhák benne, és rendkívül tömött az egész kis fej. Kinézetre csodálatos és elegáns ezzel az arany színű (rosegold-os) nyéllel. A mérete tökéletes, mert pici az egész, de mégis elég nagy a járomcsont pirosításához, vagy a púder felviteléhez- ki mire akarja használni. És mindössze 999 Ft volt. 

Én azt szeretem benne a legjobban, hogy mindig kellő mennyiségű pirosítót vesz fel, és azt olyan könnyedén el tudom dolgozni, hogy abszolút nem marad semmilyen határvonal az arcomon! Nagyon gyengéden és tökéletesen teszi a dolgát. :) Nekem most ez az abszolút tökéletes ecsetke, főleg utazáshoz. Csak azt remélem, hogy tartós lesz és pár mosás után nem kezd el hullani a szőre! 

És végül ilyen a finish-e a kabuki ecsetemmel készített pirosításnak. A képeken a Manhattan Trio Effect pirosítót használtam, amit ezzel a mütyűrrel sikerült végül porzásmentesen és szépen felvinnem. Juhééé! :)



You Might Also Like

2 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images