Ünnepre hangolva | Vintage

6:00

A karácsonyig tartó sorozat első részében először egy könnyed és bájos sminket mutatok be, ami ugyan az ünnepre készült, de annyira kis visszafogott, hogy hétköznap is bátran viselhető. Pont ezért a hangsúlyt az arany kiegészítőkre helyeztem. 



Ha karácsony, akkor nekem arany. Így nem is volt kérdés, hogy arany szemhéjfestéket választok, pontosabban a Catrice Kaviar gauche krémes szemhéjpúdert, ami valami mennyei. Először meg akartam hagyni monónak, majd úgy döntöttem, hogy a külső sarkokba a Pupa Vamp! krémes, matt szemfesték barna (400-as) árnyalatával satírozok. Ezután a többi már egyértelműen jött: a felső, külső sarokba és a vízvonalra a NYX szemceruza bronz árnyalata került. Mindezt a teljesség igénye nélkül, hogy épp csak mélyítse a tekintetet, de ne határozza meg a szemsminket.  


A csavar azonban itt következett, percekig néztem a rúzsaimat, de egyiket sem éreztem tökéletesnek hozzá. Legyen vörös?! Túl sablonos, azt majd egy másik sminkhez. Így jött az ötlet, hogy bevetem a Rimmel Moisture Renew 180 Vintage pink árnyalatát. Szerintem egy csilliárd éve nem használtam fényes rúzst, így ez most nagyon kellemes érzés volt. Ez a szín most valahogy annyira passzolt az ünnepi érzéshez, hiába nem az a tőlem "elvárható" sötét, drámai rúzs. 


Az arcomra bronzosítót tettem, de a képeket visszanézve simán megállta volna a helyét egy hűvös rózsaszín árnyalat is. A szemöldökömmel nem csináltam semmi rendkívülit, csak halványan festettem ki, kitöltve az üres hézagokat.  



A vintage hangulat pedig abszolút magával ragadott, szóval felraktam a sminkre a koronát, jobban mondva magamra a (babér)koszorút. És teljes lett a kép! Kezdetben egyébként ez egy egyszerű fekete fejpánt volt, csak én festettem be aranyra, majd valamiért sosem viseltem. Azt hiszem, hogy erre az alkalomra várt. :) A ruhát pedig csak elképzeltem hozzá. Annyira beszippantott ez a hangulat, hogy szívesen visszarepülnék  a századeleji Párizsba, ahol a művészekkel ünnepelném a karácsonyt, soksok pezsgővel, egy lágy esésű, egyenes szabású arany ruhában. Bohéman és kifinomultan, ahogy egy igazi díva teszi.





You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Gyönyörű ez az arany szemhéjpúder!
    (Látszik, hogy már ráálltam a karácsonyi hangulatra, mert a monó helyett manót olvastam :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :DDDDD Manó szemhéjpúder xd Legközelebb ilyen sminket csinálok. :D

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images