Top 5 +1 alapozó sápadt bőrre!

6:00

"Sápadtnak tűnsz, jól vagy?" - Mindenki ismeri ezt a kérdést, akinek olyan világos, sárgás tónusú bőre van mint nekem. De jelentem, igen, mi mind jól vagyunk, csak egy gond gyötör minket....milyen alapozót válasszunk erre az arcra?!


Valószínűleg nem vagyunk egyedül azzal, hogy nehéz erre a tónusra megfelelő színű alapozót választani. De tény, hogy magyar viszonylatban főleg pirosasak vannak, így kénytelenek vagyunk innen onnan megrendelni, vagy esetleg egy jó drágát választani, amiből sok árnyalat létezik. Azonban még az utóbbi sem garancia arra, hogy megtaláljuk a tökéleteset. A mai posztban az én kedvenc darabjaimat fogom bemutatni nektek, amik hosszas, évekig tartó kísérletezés és vásárolgatás előzött meg.  No de lássuk is a medvét. 


1. Bourjois Healthy mix - No. 51

Az ikonikus alapozót talán már nem kell bemutatni senkinek. De azért röviden mégis: egészséges és természetes kinézetet biztosít, gyenge fedéssel és pont annyira sárgásan, hogy szinte láthatatlan a bőrön, de mégis kiegyenlíti azt. Tartós, azonban viszonylag hamar átfénylik, de ez könnyen orvosolható egy kis púderrel. 

2. Bourjois 123 Perfect - vanille clair No. 51

A bourjois alapozók legnagyobb pozitívuma, hogy (szerintem) mindegyik termékből létezik ez a vanilliás árnyalat, ami szuper a mi bőrünkre. A képeken ez tűnik a legsötétebbnek, azonban ez már oxidálódás után volt, illetve talán már régi is (úgyhogy le kéne cserélni). Vékonyan felvíve és gyorsan dolgozva szépen illeszkedik a bőrhöz és nem csak hihetetlenül matt és tartós egész nap, hanem még eltüntet minden bőrhibát is. 

3. L'oreal True match - N1 Ivory

Szerintem az itthoni drogériák egyik legvilágosabb alapozója és plusz pont neki, hogy szép nagy a színválasztéka. Szerencsére a színskálában a ránk is gondoltak, elég szép sárga alaptónusa van. Nyáron hamar átfénylett, de jelenleg ez a kedvenc alapozóm, mert csodás egészséges bőrképet ad akár 12 órán át. 

4. Kiko skin evolution - 106 Light beige

A képen míg nincs eldolgozva ez is viszonylag sötétnek tűnik a többihez képest, de ez csak azért van, mert nagyon sűrű és pigmentált. A valóságban pedig úgy néz ki a dolog, hogyha gyorsan dolgozunk vele és vékony rétegben visszük fel, akkor szépen beleolvad a bőrszínünkbe és egyáltalán nem tűnik sötétnek. 

5. NYX Mineral stick - MSF04

Amióta megvan, rengeteget áradoztam már róla nektek, legfőképpen azért, mert tökéletes a színe. És nem csak a színe, hanem a természetessége is. Mellé pedig még pigmentáltság és tartósság is párosult. 

5+1. Too Faced Born this way - Porcelain

Azért ez a plusz egyedik, mert a többihez képest ez egy drága alapozó és csak külföldről szerezhető be. Azonban muszáj voltam említeni, mert számomra ez AZ Alapozó! Nagy színválasztékkal rendelkezik, és ennek a kis porcelán darabnak olyan gyönyörű a színe, mintha- a neve is mutatja- a második bőröm lenne. Erről az alapozóról fogok nektek írni bővebben.


Ha pedig összességében nézzük, nagyon nehéz lenne egy sorrendet felállítani, mert mindegyik másképp viselkedik és más helyzetben, más bőrtípusra jó. Az én normál, T-zónában enyhén fényesedő bőrömre szerencsére mindegyik szuperül bevált. Talán a Too Faced-et leszámítva a NYX és a Bourjois Healthy mix vált be legjobban, de most mégis a L'oreal a kedvencem. 




Remélem hasznosnak találtátok a bejegyzést. Ha nektek van jól bevált, színben tökéletes alapozótok világos, sárgás bőrre, akkor ne tartsátok magatokba, várom kommentben! :)

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Köszi a tippeket! :). A Bourjois-kat már én is néztem, ezek közül csak a True Match van meg, de az hamar átfényesedik nekem is, ezért nem annyira szeretem. Ha púderezem, akkor pedig kiemeli a száraz részeket pedig többfélét is próbáltam már. Nincs vmi jó púderre ötleted? Most a Misslyn alapozójáért vagyok oda meg vissza, nekem nem olyan fehér a bőröm de sárgás tónusú. A 260-as árnyalatot vettem meg és egyáltalán nem oxidálódik, nagyon szép természetes színe van rajtam. Közepes a fedése, ami most elég.
    Előre is köszönöm a választ a púderrel kapcsolatban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Misslyn alapozóit nem ismerem, de meg fogom nézni magamnak, köszi! :) Sajnos púderben nem tudok túl hiteles lenni, mert én nagyon ritkán használok, akkor pedig a Rimmel Stay Matte-ot. Illetve legutóbb a NYX HD finishing powdert használtam, igazán tetszett, de nincsenek hosszútávú tapasztalataim vele, így nem tudom nyugodt szívvel ajánlani.

      Törlés
    2. Köszönöm, azért majd megnézem őket :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images