Egy rakás hajravaló tesztje | Tápláló samponoktól a hajlakkig

15:02

Nem cicomázom túl a címet, ugyanis erről szól: sok-sok új dolgot teszteltem és most ezekről mondom el a véleményemet. Az egyik része a DM dobozból való, de akad olyan is, amit vettem, vagy kaptam a Marie Claire divatnapokon.


Schwarzkopf essence Ultime Caviar+ hajmegújító sampon

Ez a sampon a kaviár kivonattal segít helyreállítani a haj szerkezetét, ezért igénybevett, gyenge hajra ajánlják. Nos, rám igazából egyik sem érvényes, viszont a hajvégem eléggé száraz és ezért szeretem a tápláló samponokat. És ez nagyon is az! Selymessé és könnyen kezelhetővé varázsolja a fürtjeimet. Sőt, merek még többet állítani: balzsam használatát sem érzem szükségesnek utána, ami valljuk be, a legtöbb sampon után nem nélkülözhető. Természetesen a már rossz állapotban lévő hajat valószínűleg nem fogja varázsütésre helyrehozni, azon csak az olló segít. Viszont tény, hogy hajmosások után szép lesz tőle a sörény. Az illatáról még annyit, hogy elég erős parfümös, ami nekem nem tetszik, de mások szerint finom. Negatívuma még, hogy hamarabb zsírosodik tőle a hajam, de persze ehhez hozzájön most télen a sapka viselése is. Utóbbi két dologtól eltekintve szeretem és lehet, hogy újra is fogom vásárolni, de nem teljesen áron, mert valamiért eléggé túlértékelték egy drogériás samponhoz képest. 


Savo Derm med pH5 ápoló sampon

Én szeretek szilikonmentes samponokkal kísérletezni és bár nem lesz az a csodás haj a végeredmény, mint egy szilikonosnál, mégis jobb érzéssel tölt el a használata. Ebben sincs szilikon, cserébe viszont panthenol igen, ami mint tudjuk, szuper a hajnak és bőrnek. Nekem a DM dobozból ez lett a nagy kedvenc, mert olyan selymes hajat varázsol, mint kb még sosem volt. (KM-et olvasva másoknak pedig pont hogy szárította...) Azt azért meg kell említenem, hogy mint a legtöbb tápláló sampontól, ettől is hamarabb zsírosodott kicsit. De érdekli a fenét, imádom! A púderes illatával együtt.


Aromax Ricinusolajos hajpakolás argánolajjal

Huhh, már csak leírva ezt a csomó klassz dolgot sokkal egészségesebbnek érzem a hajam. :D Imádok hajpakolásokat használni és ezzel kényeztetni a fejbőröm és hajam végét. A kiszerelése viszonylag pici szerintem az árához képest, de cserébe a flakonja tök jól használható, emiatt gazdaságosabb, mintha csak locsolgatnám. Szép selymessé teszi a hajam, nem nehezíti el és könnyű is kimosni belőle. Nagyon tetszik és szeretném is majd újravásárolni. Ja és az illata is valami isteni, a levendula-és rozmaringolaj tökéletes kombinációja.


Balea hajlakk 4-es erősség

Mivel nem szoktam formázni a hajam, ezért nem sok hajlakkal próbálkoztam eddig életem folyamán. Amit viszont el tudok mondani róla, hogy hajlakkhoz képest jó az illata. Nagyon erősen porlasztja a terméket, ezért szépen eloszlik a hajon és nem ragad össze tőle csomókba. Erősnek valóban nagyon erős és a tartósságával sem volt problémám (bár én csak hajegyenesítés után használtam).


BC Fibre Force hajszerkezet erősítő pakolás

Ez sajnos csak egy nagyon picike tégely, így hosszas következtetést nem tudok levonni a hatásáról. Használgatom, de nem érzem, hogy kimondottan többet tudna, mint bármelyik balzsam. Az illata kellemes (és ismerős), de csak emiatt nem érzek nagy késztetést a használatára. 


Balea hajvégápoló szérum

Vegyes érzéseim vannak ezzel a kis termékkel kapcsolatban. Imádom és utálom egyszerre. Előbbit azért, mert széppé teszi a hajam és megregulázza a száraz hajvégemet. Azonban! Az összetevői miatt elborzadok. Szilikon, szilikonhátán, ja; meg még egy kis alkohol. Habár a pillanatnyi hatása jónak bizonyul, lehet, hogy az INCI 3. helyén szereplő alkohol miatt hosszú távon inkább szárítást és töredezést fogunk elérni vele. Illetve még azt vettem észre, hogy hiába csak a hajam végére kenem, mintha mégis gyorsabban zsírosodna. Ezt a flakont el fogom használni, de hiába az olcsósága, nem biztos hogy tovább szeretném kenni vele a hajam.


Dr. Organic teafás sampon

Szerintem még kezdő egyetemista voltam (jó rég is volt az), amikor felfigyeltem a márkára és ki akartam próbálni ezt a sampont. Viszont az ára mindig visszatartott. Most főleg miatta pályáztam a DM dobozra, mert így az egészért annyiért jutottam hozzá, mint ez a sampon lett volna önmagában. Ezért nem teketóriáztam sokat rajta. Ki is próbáltam és csalódtam is. Először is kezdem azzal, hogy elborzasztott ez a mentolos illata, annak ellenére, hogy szeretem és gyakran használom a teafa olajat. De ez rágóra, vagy tictacra emlékeztet a nagyon erős szagával. Nem tetszett, és még csípett is az "aromája". Habzani habzik, de mégis nehéznek éreztem az egész hajamat szépen, egyenletesen átmosni vele, helyeken úgy tűnt, mintha zsíros is maradt volna. Nyilván ki is szárította a hajvégeim, de ez várható volt. Nem is ragozom tovább, nemcsak, hogy ezt a majdnem 3000 ft-ot nem éri meg, de még 500-at sem adnék érte. 


Yves Rocher Ápoló sampon göndör hajra

Igen tudom, nem göndör a hajam. Véletlenül vettem meg ezt, de ha már így történt, kipróbáltam. A kedvenc samponom is YR-s, ezért kíváncsi voltam rá. Bár ne lettem volna...Az illatát leszámítva nem sok pozitívumot tudok elmondani róla. Első nap csodaszép volt a hajam tőle, de olyan szinten zsírosította, hogy már a második nap vállalhatatlan lett. Ha valami ennyire rossz, mindig utána olvasok a KM-en, hogy velem van-e a "baj", de a legtöbben ott is csak panaszkodtak róla. Szerintem ezt hagyjátok ki és próbáljatok valami mást. 

Ennyi féle dolgot próbálgattam az utóbbi hónapokban, több kevesebb sikerrel. A Dm dobozt mindenesetre szerintem nagyon megérte megvennem, mert olyan dolgokat is kipróbálhattam, amit lehet, hogy magamtól nem vettem volna le a polcról. 

Írjátok meg kommentben, hogy ezek közül miket próbáltatok már és mi a véleményetek róla, illetve arra is kíváncsi vagyok, hogy Ti mivel ápoljátok a fürtjeiteket. :) 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nekem göndör hajam van és az Yves Rocher sampon az egyik legjobb amit próbáltam. Egyáltalán nem zsírosította az amúgy zsírosodásra hajlamos hajamat. Ajánlom, hogy próbálj ki egy olyan Yves Rocher sampont ami a te hajadra való mert tényleg jók a termékei a márkának :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, kb már nehéz felsorolnom olyan termékét az YR-nak, amit ne próbáltam volna és az egyik kedvenc márkám. :D Meg említettem is, hogy a kedvenc samponom is yves rocher-amit igazából szintén nem az én hajtípusomra ajánlanak, mégis csodaszép tőle a hajam. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images