Júniusi kedvencek

6:00


Júniusban sok kedvenc dolgom volt. Kezdve attól, hogy kaptam azt a szép nagy NYX dobozt - aminek egy külön posztot fogok szentelni - könyveken át, bőrápolásig volt itt minden. Kezdem akkor a sort a hónap legjobb dolgaival. Nekem sajnos nem egyszerű könyvet találnom, mert nagyon válogatós vagyok. De júniusban vettem négyet is, amiből eddig kettőt olvastam el, és mitagadás, tökéletesen választottam. Elérték a hatást, az olvasás végeztével hatalmas űrt hagytak maguk után a főszereplők. Imádat a köbön. 


Rachel Joyce - Harold Fry valószínűtlen utazása: Ha akadt már olyan érzésed, hogy mindent magad mögött hagysz, ha csak egy kis időre is, vagy éppen vándorútra indulsz az El Caminora, akkor ezt a könyved neked találták ki. A főszereplője, Harold Fry nem éppen egy érdekes ember. De ahogy elindul útjára, folyamatosan változik, fejlődik és ezáltal megismerjük az élettörténetét is, hogy mit miért csinál; vagy éppen nem csinál. Az egyszerűsége ellenére egy olyan szerethető karakter, akit ha végigkísérünk a hosszú utazásán, nem szeretnénk többet elhagyni. 

Stephen King - Joyland: Ez az első SK könyvem, így én nem tudok az ügyben nyilatkozni róla, hogy mennyire jó King könyv. Azt olvastam róla, hogy merőben eltér a többi írásától és ha csak néhány filmjére is gondolok, én is így vélem. Ez egy fejlődéstörténeti regény, egy hangulatkrimi, ami megteremti a vidámparknak azt a lehengerlő atmoszféráját, amit legtöbbünk szeretne átélni. A főszereplője Devin Jones egy imádnivaló és kedves fiatal srác, akibe bele lehet szeretni. A krimi része elenyésző, inkább csak a hangulatot kell beszívni és átélni Devinnel egy különös nyarat. 


Gerovital Plant hidratáló krém: Pár éve elhasználtam egy tégellyel belőle, de aztán fokozatosan áttértem a szebb összetevőjű krémekre. Mivel azok egyike sem vált be igazán, most úgy döntöttem visszatérek hozzá. Imádom a gyöngyvirágos illatát, a krémességét és azt, hogy rettentő hamar beszívja az arcom. Hálistennek nem okoz pattanást és szépen hidratál. 

Yves Rocher Mangó-koriander testápoló: Mint az előző posztból kiderült, nagyon megszerettem ezt a termékcsaládot. Júniusban minden fürdést ez a krém követett.

Orsay L'or de Say No.3 parfüm: Pár hónapja vettem ezt a parfümöt és azóta szinte csak ezt használom. Szerencsére hatalmas, 50ml-es a kiszerelése, úgyhogy nem spórolok vele. Az illata erős, de nem annyira tartós. Nőies, domináns, "tiszta" illat. 


L'oreal Color Riche Freida's Pure Red: Ez is szerepelt már a blogon, így nem is írnék róla sok mindent. Inkább linkelek. ITT

Maybelline Master Contour Stick: Erről is volt már ITT szó. Szerintem elengedhetetlen egy nyári bronzos, kontúros sminkhez ez a stick. 

Essence All About Sunrise: Talán ezt a palettát sajnos már nem lehet kapni. A színei nagyon pigmentáltak és mostanában előszeretettel készítek, nyári naplementés sminket, csillogó arannyal. 

Lime Crime Venus II paletta: Nagy kedvenc ez a paletta, a tesójával együtt. Most épp ezeket a színeket használom a legtöbbször, az előbb említett narancsos-aranyos sminkhez. Erről is volt már ITT teszt. 

Ecsetek tekintetében kettőt használtam nagyon gyakran, mivel a hőség miatt keveset sminkeltem, így nem volt többre szükség. Az egyik az Essence satírozó ecsete, ami szerintem fantasztikus és mindenkinek szüksége van egyre...vagy sokkal többre, nekem is kettő van! A másik pedig a Zoeva 122 Petit Stippling ecset, amit Ilditől kaptam, mert ő nem szerette. Nos, tipikus esete, hogy ami az egyiknek szemét, a másiknak kincs. Már el sem tudnám képzelni a rutinomat enélkül, szuper alapozóhoz, korrektorhoz, és kontúrozásra is.



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én is imádom Stephen King könyveit, arra gondoltam, ha lesz egy kis időm a költözés után, az összeset elolvasgatom.

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images