Modellkedés, smink és rengeteg fotó? Egy csajos nap hozzávalói!

14:23

Egy csajos nap keretein belül eddig sosem ilyen programokban volt részem, mint most Vivivel. Azonban legalább egy fél éve megígértem neki, hogy sort kerítünk egy kis sminkelésre és készítek majd róla fotókat. És végre elérkezett ez az idő is. 

Több okból is főleg porték készültek, mégpedig... Mint tudjátok imádom őket bármilyen formában, legyen az festett, fotó, vagy szobor. Aztán a sminket is meg kellett mutatni, ha már főleg ezért ültünk össze. Ja, és a legfontosabb: az egészet egy bérházi szobában hoztuk össze, bármilyen profi fotós felszerelés és szuper fények nélkül. Emiatt mondjuk nagyon sietnünk is kellett, mert a borús időben még hamarabb sötétedett. 

Habár az volt megbeszélve, hogy a drága modellem szeretne cicás szemeket és vörös ajkat, miután felraktam az alapot az arcára -alapozó, korrektor, kontúr, highlight- jött a folyékony vörös rúzs. Ezzel egy kicsit többet bajlódtam, mint kellett volna, mert gyorsan száradt. Én kis naiv meg még azt hittem, hogy a tusvonalakkal fog meggyűlni a bajom. 

Visszatérve...Fent volt a rúzs, úgyhogy gondoltam, egyelőre maradjon ennyi és ilyen párizsian sikkes, egyszerű és nőies sminkkel is készítsünk pár képet. És valahogy talán ebből kerekedett a legtöbb, de kellett a bemelegítés is, mert Vivi még nem modellkedett ezelőtt. És nem mellesleg nekem is szoknom kellett a fotós szerepet, mert a glamour fotózás nem egyenlő a babafotózással. Egyébként nagyon tetszik az is, hogy ezen az oldalán álljak a fotómasinának és szeretném is profi szintre emelni majd idővel.  Nézzétek tehát az első sminkkel készült képeket. :)







Következett a második smink, jobban mondva az első továbbgondolása, ami csak cicás tusvonallal lett kiegészítve és kicsit több highlighterrel. Elkészítettem a haját is kontyba és választottam a ruhatárából egy nagyon dögös, királykék hosszú ruhát. Imádtam ezt az összhatást is, a ruhát pedig legszívesebben lenyúltam volna, dehát én nem vagyok ilyen szexi magas és vékony. :D 









És jött a gondolat, hogy a fonottkalács haj mennyire tetszett neki, mikor látta az egyik képemen. Úgyhogy megvalósítottuk. És lám, nagyon passzolt ehhez az egészhez. :)





A következő változat pedig egy erősebb cicás, füstös szemfestés, nude ajkakkal. Akartam sok levendulás képet is, de az sajnos nagyon pergett, de legalább született egy-két bájos kép. Illetve tetszik a vadabb smink és a szende pózok kontrasztja. Nagyon. :) Viszont ebből már nem született olyan sok fotó, mert kezdett igencsak besötétedni a szobában.






Model: Lázár Vivien
Makeup, styling and photo: Kormos Evelin

A sminkeket főleg NYX termékekkel készítettem.

Szóval, mint látjátok jó sok kép készült, sőt még ennél jóval több. Mi jól mulattunk, remélem nektek is tetszett ez a kis fotódokumentáció egy tökéletes csajos napról. 

Ha szívesen látnátok még hasonlókat, ne tartsátok magatokban, írjátok meg kommentben. Vagy bármit ami eszetekbe jut. :) 

You Might Also Like

2 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images