5 perces sminkkihívás - videó

6:00

Gondoltam belevágok az 5 perces sminkkihívásba, ahol megmutatom mit lehet ennyi idő alatt alkotni. Én szeretek sokat pepecselni a sminkemmel még reggelente is és nem zavar az erre ráfordított idő. Azonban ha mégis gyorsan kell készülődnöm, akkor hamar meg szoktam lenni vele. A videóban viszont kissé elröppentek a percek, túl sokat foglalkoztam az eldolgozással. Ennél tudok ám gyorsabb is lenni! Sokkal! :D 

Ilyenkor szoktam még szemceruzát is használni, mert azzal könnyebben megvan a szem kihúzása, mint a tussal. A rúzsra pedig általában nem marad időm, ezért azt a buszmegállóban szoktam feldobni. Akkor is ha az emberek hülyének néznek miatta. Egyébként furcsa, de Németországban minden nap láttam nem egy embert, aki közlekedési eszközön sminkelte ki magát (még akkor is ha veszélyes) és senki nem vetett rá rosszalló pillantást. Emiatt is csak itthon szólnának meg. 

No de visszatérve, ezeket a termékeket használtam.
- Pupa pirosító
- NYX stick alapozó
- Catrice szemöldökápoló készlet
- Lime Crime Venus I paletta
- NYX korrektor
- Maybelline szempillaspirál
- H&M kabuki ecset, essence satírecset, essence ferdevégű ecset, ebayes alapozóecset





Nektek miből áll egy 5 perces smink? Melyik az a termék, amit semmiképp nem akarnátok elhagyni a készülődésből? 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Jó lett, remélem lesz még több is. :) Nekem csak a szemöldökömet megcsinálni tart öt percig. :D Szóval azon kívül kell még öt perc az alapozó, kontúr/bronzer, pirosító, highlighter, szempillaspirál kombóra.
    Egyébként itt is sokan a metrón/vonaton sminkelnek és senkit sem érdekel, bár vicces amikor össze-vissza kenik magukat szempillaspirállal. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én félnék is szempillaspirálozni mozgó járművön, de a rúzs, pirosító még beleférne. :D

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images