NYX kedvencek egy hétköznapi sminkhez

6:00

Annyira csodálatos, hogy ilyen sok mindent kaptam a NYXtől, mert így nem a boltban ácsorogva egy használt, félig kiszáradt teszter alapján próbálok dönteni egyes termékek sorsáról, hanem volt esélyem rengeteg dologgal  hosszasan megismerkedni és véleményt alkotni róluk. Vannak köztük hatalmas kedvencek, amik azóta a sminkes rutinom szerves részeivé váltak. Aztán vannak, amiket sosem próbáltam volna magamtól, de mégis megszerettem és elenyésző a számuk, de akad olyan is, ami nem vált be. Mivel megy a szóbeszéd arról, hogy NYX üzlet fog Budapesten nyílni, ezért kimondottan hasznosnak gondoltam, hogy megosszam veletek a tapasztalataimat, hogy miket érdemes beszerezni tőlük egy hétköznapi smink elkészítéséhez. Szóval úgymond, amik alapnak számítanak egy nő neszeszerében. 


NYX Mineral Stick alapozó
Az alapozóból egy típust kaptunk, az ásványi stickes alapozót. Ezt magamtól sosem próbáltam volna ki, mert mindig is tartottam ettől a fajta kiszereléstől, hogy túl kemény lesz, vagy nagy nehéz, maszk hatást fog eredményezni. Szerencsére nem így lett mert egy nagyon könnyed, nappali alapozóról van szó, ami kicsit sem tűnik fel, hogy az arcomon van. Hihetetlenül könnyű vele dolgozni, mert a felvitele rögtön a stickből történik és az eldolgozása is gyorsan megvan. Plusz pont neki, hogy az én borzasztó világos és sárga bőrömre is van jó árnyalat, bár ez annak a számlájára írható, hogy kaptunk vagy 5 színt belőle és ki tudtam választani a megfelelőt. A tartósságát tekintve szerintem remek, nekem egész nap ki szokta bírni, viszont egy kicsit átfényesedik pár óra elteltével. De nyár van és hőség, szóval én ezt elnézem neki, de talán zsíros bőrre nem pont ezt ajánlanám. A fedése gyenge-közepes; a bőrt szépen kiegyenlíti, de a pattanásokat nem annyira tudja eltakarni. 


NYX Pro Foundation Mixer
Az alapozón túl vannak még olyan lenyűgöző alapozó mixerek, amik nagyon sok árnyalatban és tónusban kaphatóak. Ez szerintem fantasztikus, mert mindenki otthonában lapul -ha még nem dobta ki- egy rosszul választott alapozó, amit a színe miatt nem tudunk használni. És ezek a folyékony színezők tökéletesek arra, hogy hozzáigazítsuk a bőrünkhöz. Talán a leghasznosabb darab a világosító, mert a boltok fényében hajlamosak vagyunk túl sötét alapozót választani. 

Úgyszintén ebből a kategóriából van még egy gyöngyházas krém is, ami pedig élettelteli arcot eredményez. Személy szerint én ezt imádom, mert nagyon természetes és szép finisht ad.


NYX Above & Beyond full coverage korrektor
Sajnos az első körben nem a NYX leghíresebb korrektorát kaptuk meg, de nem is baj, mert ezt is szerettem volna kipróbálni. Már olvastam róla előtte és azt vettem észre, hogy nagyon megosztja az embereket. Én mondjuk szeretem, de a negatív véleményeknek is érzem az alapját. Lássuk csak....A színe valóban szuper, nekem a CJ03 Light van meg, ami szép világos, így könnyen használható highlighternek is és nem hazudtolja meg a nevét; tényleg klasszul fed. Az állaga egyben az előnye és a hátránya is, ugyanis egy elég olajosan krémes termék, amit végtelenül könnyű felvinni és eloszlatni, viszont vannak akiknek ez az olajosság nagyon kiütközik és beleül a ráncokba, vagy éppen elmászkál a szem alól. Igazából nagyon bőrtípus függő, hogy ki mennyire tudja használni. 


NYX GEL Liner & Smudger
Ez a zselés tus maga A tökély! És ezzel el is mondtam mindent. Az állaga, a tartóssága, a pigmentáltsága. Engem kilóra megvett, így csak áradozni tudok róla. Nekünk a Glas 05 Dark Brown van meg, ami egy nagyon sötét barna, már-már fekete felkenve. Óóóh és az a cicafarok amit lehet vele kanyarintani...<3


NYX Tame & Frame Tinted Brow Pomade
Régóta ki szeretnék próbálni egy szemöldök pomádét, de sosem gondoltam volna, hogy egy NYX termékkel fogom kezdeni, merthogy nem is láttam még ezt eddig. De abszolút nem bántam meg, mert míg az áhított tubusos szemöldökszínező csalódást okozott, addig ez hatalmas kedvenc lett. Állag és pigmentáltság csillagos ötös. Könnyű vele dolgozni és nagyon precíz, szép szemöldököt lehet vele kreálni. Ha megtaláljuk a megfelelő árnyalatot akkor pedig olyan természetes, mintha már isteni szemöldökkel születtünk volna. 


NYX Highlight & Contour Pro Palette
Nekem most ez a paletták palettája. Az anyakirálynő. Van benne kétféle, egy ezüst és egy arany highlighter, két púder, kétféle matt bronzosító és úgyszintén kettő kontúrozó. A bronzos árnyalat kissé narancsos, így napsütötte hatást lehet vele elérni, de a kontúr színek pedig szürkés barna/taupe árnyalatúak. Nem porzik és egyenletesen lehet eloszlatni. Szerintem aki ilyen mindent-bele palettára vágyik, az mindenképpen próbálja ki ezt! 


NYX Propel My Eyes Mascara
Kettő szempillaspirált kaptunk, a másik a tesómnál landolt, de nem is baj, mert nekem ez lett a favorit. Íves és szép pillákat kapunk, ha ügyesek vagyunk, akkor nem csomósodik össze, tartós és a lemosása is könnyű.


NYX ES19 Flamingo szemhéjpúder
A szemhéjpúderek közül főleg színes, bulis, csillogós darabokat kaptunk, de azért lapult a pakkban egy kis lágy, hétköznapi darab is. Ez az árnyalat nagyon természetes, épphogy egy kis színt és fény kap tőle a szemünk, ami a nappali sminkek legjobb barátja. 


NYX Intense Butter Gloss
Talán ez a márka legikonikusabb terméke, amit nem is csodálok. A legtöbb szájfénnyel ellentétben ez nagyon pigmentált és fényes. Igazi "juicy" hatást tudunk vele elérni, ami szerintem csodálatos a rekkenő hőségben, vagy vízparti nyaralásokon, de igazából bárhová jó lehet, mert elég kényelmes viselet. Azonban, mint minden szájfény, ez sem tartós, így evés-ivás-csók utána érdemes csekkolni, hogy van e javítanivaló. 


NYX Slide on, glide on, stay on & definitely a turn on waterproof, extreme color lip liner
A NYX-nek azért van humora mert ezután zárójelben oda van írva, hogy ez a szájkontúr annyira jó, hogy direkt ilyen hosszú nevet kellett kapnia! Zseniális, nem? :) Pont mint a szájcerka, ami hűen a nevéhez, tényleg fantasztikus. Annyira krémesen siklik a szájon, hogy egy álom megrajzolni vele a kontúrt és nem mellesleg mindegyik szájfényhez (lehet, hogy a többi rúzsukhoz is) van színben hozzá passzoló árnyalat. 


NYX Jumbo Eye pencil 604 Milk Lait
Ez a másik ikonikus termék, ami MINDEN sminkelő egyénnek kell hogy legyen egy otthon. A sok szín közül ez a leginkább kihasználható, mert tökéletes alapot ad egy élénk szemfestéknek, méginkább kiemelve annak a színét és tartósságot biztosítva neki. Azonban a fehér mellett érdemes kipróbálni még a többi színt is, mert nem csak alapnak, de szemceruzának is klassz. 


NYX Retractable Eye Liner
Személy szerint nem vagyok az a nagy szemceruzás típus - kivétel fekete szemceruza, néha tus helyett-, de még én is megmondom, hogy ezek mennyire jók. Krémes és tartós, így ezek is megérdemelnék azt a hosszú nevet, amit a szájkontúr kapott. Nekem egy fikarcnyit sem szokott elkenődve vagy elmozdulni a helyéről. Bőszen kibír akár 12 órát is kopás nélkül. 


NYX Be Gone Makeup Remover Wipes
Ha már sminkelésről és alapról van szó, akkor érdemes megemlíteni a sminklemosó kendőt is, ami annyira csúcsszuper, hogy a Holdtündér sminket 1, azaz EGY darab kendővel le tudtam mosni. Ugyan nem maradéktalanul, de amennyire fekete volt a fejem, ez egy nagyon komoly teljesítmény. Annak ellenére, hogy nem tűnik túl nedvesnek, könnyen megbirkózik a makacs, vízálló sminkkel is. 


Láthatjátok, hogy elég sok kedvenc gyűlt össze, ami igazából nem meglepő, mert a külső csomagoláshoz híven, a termékek is nagyon professzionálisak. Ajánlanám kezdőknek, haladók és hivatásosoknak is, mert nemcsak kiváló minőség, hanem megfizethető az ára is és mindenki megtalálhatja a maga kedvenceit közöttük.

(UI: Ide akartam venni még az ecseteket is, de olyan hosszú lett a poszt, hogy annak külön bejegyzést fogok szentelni.)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images