Summer pink Freidával

6:00

Számomra a nyár színe mindig az erős, rikító rózsaszín. El sem tudok képzelni ennél jobb rúzst egy esti tengerparti sétához, vagy egy forró nyár esti bulihoz. Esetleg amikor a fülledt városi időben nem vágysz arra, hogy az arcodra bármilyen smink is kerüljön, de akkor eszedbe jut, hogy egy kis vadító rózsaszín mégis feldobna. Én ilyenkor szoktam előkapni egy domináns színt és máris dívának érzem magam. 


A legújabb szerzeményem a L'oreal Color Riche Collection exclusive rúzsokból Freida árnyalata, ami szerintem egy must-have nyári darab. Régóta szerettem volna egy rikító pink rúzst, de nehéz megtalálni a bőrtónusunkhoz megfelelőt. Úgy gondolom, hogy ezzel az árnyalattal sikerült megalkotniuk a tökéletes színt, mind a sárga-neutrál és piros tónusú, hófehér és napbarnított bőrhöz. Ezt a L'oreal rúzskollekciót szerintem már nem kell bemutatnom senkinek, a csók és evésálló tartóssága miatt abszolút megéri az árát, főleg ha még akciós is. Kicsit szárít, de egyáltalán nem vészesen. Én még azt is elnézem neki, hogy rettentően telenyomták illatanyaggal.

A sminkemet szerettem volna visszafogottra csinálni, hogy a középpontban a rúzs legyen, de úgy érzem, ennél lehetett volna még kevesebb festék a szememen. Nagyon feldobja a világos kék szemet, de ugyanilyen jól mutathat zöld és barna szempárok társaságában is. 

Felhasznált termékek:

-Tartlette paletta
-Catrice szemöldökápoló készlet
-Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál
-L'oreal True Match alapozó 1N
-Rival de Loop Long Lasting vízálló szemceruza
-Maybelline kontúr stick
-Manhattan Trio Effect pirosító, kontúrozó és highlighter szett
-Essence 15 Honey Berry szájkontúrceruza
-L'orel Color Riche Collection exclusive rúzs, Freida's pure red


Nektek mi a kedvenc nyári rúzsotok? :)



You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Gyönyörű ez a rúzs, nyáron én is szeretem az élénk ajkakat. Itt is gratulálok a Nyx eredményhez. Örülök, hogy a smink minősége számított a szavazatok száma helyett.

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images