NYX Face Awards - Unboxing videó!!! YAY

12:18

Képzeljétek el azt az érzést, mikor valamit nagyon szeretnétek és annyira koncentráltok rá, hogy végül bevonzzátok és sikerül, amit addig elérhetetlennek hittetek. Nos velem ez történt, amikor kiderült, hogy a NYX Face Awardson bekerültem a 12 döntős közé. Álmomban sem hittem volna, hogy sikerülni fog, pusztán csak akartam, hogy így legyen. 

Ami azt illeti...Én ennek örülök a legjobban...:)
Következő nap már hozta is a futár a hatalmas dobozt, amiben a 150 darab sminktermék lapult. Ezekkel kell elkészíteni a következő forduló sminkjét, a téma pedig Tündérmese. Hát nem izgi? :) Hiszen melyik lány ne szeretne egy tündérmese része vagy épp főszereplője lenni?! Ment is a gondolkodás rögtön, de arra jutottam, hogy először kicsomagolom a terméket, hogy meglássam, miből építkezzek. A mai videóban ezt az unboxingot láthatjátok. 





Több szempontból is különlegesnek tartom ezt a videót. 
Ez az első unboxing. 
Aztán kivételesen a kamera mögött a barátom csücsült és nézte, hogy minden jól menjen: fókuszáljon rendesen a gép, ne teljen meg a memória, ne csússzak ki a képből, stb. 
Harmadrészről pedig teljesítettem végre a sokak által kérlelt beszélős videót. Most először megszólalok nektek! És nem is ment olyan rosszul, mint amennyire be voltam rezelve tőle. Sőt, igazából elég büszke is vagyok rá, bár kicsit látszódik mennyire izgulok. 
(És a vágás-szerkesztéses dolog is egyre jobban megy)
-Ezeket pedig csak azért írom le, hogy kicsit a kamera mögé lássatok, ne csak a készterméket ismerjétek. :)

És mutatok néhány termékről képet:




A furcsa színes highlighter paletta




A termékek közt ott lapul a Transylvania folyékony matt ajakrúzs is, ami régóta szívem vágya


(UI: A videóban lehetnek bakik, így nem feltétlenül minden az, aminek elsőre mondtam őket.)

You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Először is gratuálok, jó volt az indulósminked, megérdemelten jutottál tovább.
    Aztán... wow mekkora már az a daboz, majdnem beleférsz :)
    Az tuti, hogy most jó időre el vagy látva mindennel, aminek örülök, végre olyanhoz is került egy ajcsidoboz (ami nem ajcsi mert megdolgoztál érte) aki igazán megérdemli.

    Sok sikert továbbra is, ha a következő körben is szavazni lehet, én újra rád fogok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ildi, olyan cuki vagy, hogy teljesen meghatódtam! :) Amúgy a 150 centimmel nem nehéz, még egy cipősdobozba is beleférek. :D Annyira rengeteg minden van, hogy már sok is....lehet egyáltalán sminkcucc TÚL SOK?? :D Remélem akkor nagyon jól fog sikerülni a következő sminkem is és kiérdemlem a szavazatodat! :)

      Törlés
  2. Gratulálok Evelin, nagyon örülök a sikerednek, végig mosolyogva néztem a videót és jó volt hallani a hangod is! :) Izgatottan várom a következő sminket, lesz miből válogatni hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm!!! :) Örülök, hogy tetszett és nem inkább elborzasztó volt, ahogy fülig érő vigyorral bontogatok mindent mint egy kislány karácsonykor. :D

      Törlés
  3. jaj jaj annyira örülök neked hogy bekerültél!! hajrá és sok sikert a továbbiakra! ;)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images