Szemöldök rutin

14:33

Az én szemöldöksztorim valamikor 5 éve kezdődhetett, amikor először kifestettem a szemöldököm és beleszerettem a végeredménybe. Nem is értem azelőtt miért nem tartottam lényegesnek, hiszen ez a legfontosabb a sminkelésben, ugyanis a szemöldökünk keretezi az arcunkat. Egy jól megválasztott forma fiatalossá tesz és kiemeli a tekintetet. Azonban a legtöbb nőnek - főleg a 2000-es évek vékony szemöldökláza után - ez egy hosszú és rögös út, még rátalál a tökéletesre. A mai posztban bemutatom nektek, hogy én mikkel formázom és hogyan érem el a kívánt hatást. Ennek érekében még hagytam a kósza szálakat is visszanöveszteni. 


A kis kócos szemöldökömet először formára szedem. A kedvenc csipeszemet láthatjátok a képen. Eddig mindenki aki meglátta, hüledezett rajta, de szerintem ez a legjobb eszköz a világon a szemöldökszőrök eltávolítására, mert fantasztikusan kézre áll. Nekem már nem kell berajzolni előtte, hogy honnan kell kihúzni a kis rakoncátlanokat, de a kezdőknek érdemes előtte egy fehér szemceruzával megrajzolni az ívet. 



Ezután az ujjammal összekócolom a növekedéssel ellentétes irányban, hogy lássam, melyik szál fog túllógni a többin. Ha ez megvan, akkor egy szemöldökfésűvel (én egy kimosott szempillaspirállal) elkezdem felfelé fésülni, majd egy kisollóval lemetszem a nagyon hosszú szálak végeit. Ugyanezt megcsinálom úgy is, hogy lefelé fésülöm. Ha úgy érzem kész, akkor irányba állítom őket és a lehulló szőröket egy púderecsettel leseprem az arcomról. 


Végezetül pedig a kedvenc Catrice szemöldökápoló készlettel kifestem a szemöldököm. Mivel a hajam elég világos, ezért a világosabb árnyalatot szoktam használni, vagy keverem a kettőt. Néha pedig ceruzával rajzolom meg, amikor természetesebb hatásra vágyok. Ha pedig a dúsítás a célom, akkor festés után még színezett szemöldökzselével is végigfésülöm. 








Ne felejtsetek el szavazni rám a NYX Face awardsonKormos Evelin néven van fent a steampunkos videóm! Köszike :*

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images