LUNA - Tündérmese - NYX Face Awards 2016 - TOP12 - videó

11:25

Mint már tudjátok - mert teleposztoltam minden létező felületet - bejutottam a Nyx Face Awards 2. fordulójába, a 12!!! legjobb közé. Még mindig alig hiszem el...:) Témának a tündérmesét kaptuk, ami nekem rendesen feladta a leckét. Sok-sok ötletem volt, de annyi részlettel, hogy a legnehezebb összehozni volt őket, hogy egységes képet adjanak. És nem mellesleg, hogy Evelines legyen. Szeretem az egyszerű sminkeket, a vonalakat, pontokat - grafikus lévén - és nem vagyok az a színes, csilivili, hercegnő típus. 
Aztán végülis pár papírra vetett vázlat után kialakult bennem, Holdtündér, pontosabban Luna leszek. Kicsit még bizonytalan voltam benne, de úgy gondoltam, videóra veszem és ha tetszik, ezzel nevezek. Ha meg nem tetszett volna, lett volna még időm. És hogy miért pont ez? Szeretem a bohém, warrioros, paganmetálos, földanyás dolgokat, de az erdei tündéreket már kicsit elcsépeltnek találtam, pedig legszívesebben olyasmit alkottam volna. 


Sajnos a külföldi versenyek top12-s minőségét nem sikerült hoznom, mert ugye még nem annyira régen foglalkozok ezzel a videózással. Intrót készítettem, de nem tetszett, inkább bele sem raktam, a videó pedig kicsit világos, kontrasztos lett, így a feketék nem elég egyenletesek rajta. Ezeket magamnak is írom, hogy tanuljak a hibáimból. :) 
A sminkelés alatt a kedvenc együttesem egyik muzsikája szól, kétség sem fért hozzá, hogy ezt teszem be. Ez az Omniától a Moon. A hajat is én csináltam, fenn bubi, két oldalt pedig halszálkafonás. Nem is szaporítom tovább a szót, beszéljenek helyettem a képek és a VIDEÓÓÓÓ! :)






A youtube csatornámra pedig ér feliratkozni! 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images