Maybelline MASTERcontour stick - teszt

6:00

Amióta először megláttam ezt a kontúr sticket, azóta szeretném. Főleg, hogy akkor akartam megvenni a Nyx hasonló darabját, de pont kivonult a Müllerből. Így rögtön tudtam, hogy amikor a drogériákba kerül, lecsapok rá. Az pedig csak hab volt a tortán, hogy rögtön már leértékelve találkoztam vele. Amit a sors elvesz egyik helyen, ott máshol visszaad. :) Így hát 1800 Ft-ért vásároltam meg. 


Elsőre kicsit furcsálltam, hogy mindkét szín egy oldalon található, de úgy voltam vele, hogy valószínűleg a világosabbat nem annyira fogom használni. Pont ezért döntöttem úgy, hogy a két árnyalat közül a sötétebbet választom, így a két oldalt keverve pont jó lesz kontúrozásra. És így is lett...


Kim Kardashian arcot nem kapok, de nem is akartam. Cserébe egy nagyon szép, természetes kontúrt tudok vele rajzolni, ami nem narancsos, hanem árnyék hatásúan szürkés. Állagra borzasztóan puha, csak úgy siklik a bőrön és így az eldolgozása is egy csoda. Én egy közepes keménységű ecsettel kentem el és gyorsan meg voltam vele. Tartósságát tekintve szerintem elég jó az alapozón, bár én szívesebben fixáltam egy ugyanilyen enyhe fedésű por állagú kontúrtermékkel és így az egész napot kibírta. 



A stickes kiszerelését imádom, de tényleg tehették volna a két színt két oldalra. A két árnyalat közül a világosabb inkább pirosas tónusú bőrre lehet jó, a sötétebbik pedig sárgásabb bőrre. A mennyiség nem a legnagyobb, így félek, hogy a krémessége miatt hamar fog fogyni. Viszont ha belegondolunk, a tégelyes/pan-es kontúrszettek sem sokkal nagyobbak. 

Előtte-Utána 
Ajánlanám-e? Szerintem drogériás viszonylatban mindenképpen a legjobb kontúreszköznek mondható. Az ára egy kicsit borsos, de akcióval baráti. Abszolút megéri. 

Még az utolsó három napban szeretnék kérni tőletek egy nagy hajrát és a szavazatotokat a NYX versenyen! :) http://www.nyxcosmetics-faceawards.hu/videok
Köszi! :*


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images