Kedvenc ajakkencéim - swatchokkal!

12:25

Pár évvel ezelőtt még egyáltalán nem hordtam rúzsokat. Egyszerűen nem szerettem a szájformám és elképzelhetetlennek találtam, hogy én valamilyen színnel is kihangsúlyozzam az ajkam. Aztán volt egy töréspont egy nude Maybelline-nel és azután megállíthatatlan lettem. Így a pár év alatt több mint 50 ajakravalót halmoztam fel, persze van amiktől már megváltam - az nem nagyon fordult elő, hogy sikerült elhasználni- de van olyan is, ami lejárati idő ide vagy oda, nem bírom kidobni. Leginkább azért mert pótolhatatlanok és színben sem találtam hasonlót, főleg nem ennyire hozzám passzoló árnyalatot. Most átválogattam a tartókból és összeszedtem a kedvenc darabjaimat. A szortírozásban figyelembe vettem a színt, a tartósságot, a kényelmességet és mindent amiért egy rúzst szeretni lehet. Amit még tudni érdemes, hogy nem szeretem a csillámos rúzsokat, esetleg ha annyira diszkrét, hogy felkenéskor nem is látszódik. Csak drogériás árkategóriájú rúzsaim vannak és majdnem mindegyikhez passzinttottam egy régebbi sminknek vagy tesztnek a linkjét.
Olvassátok, nézegessétek szeretettel. :)



Kezdem a kedvenc kategóriámmal, a sötét rúzsokkal. Egyszerűen imádom őket, mert tartósabbak mint bármelyik és szívesen viselem szemfestékkel is és szemfesték nélkül is. Reggel is, este is. Nálam csak a hangulatom szabhat határt. :)

(A képeken a swatchokat nem jelöltem meg, balról jobbra értendők.)



Rimmel Lasting Finish - 120 Cutting Edge
Ez szerintem egy elég új szín, és az Only one rúzsok teljesen elnyomták. Abszolút legnagyobb szerelem most, mert már nagyon régen kerestem egy pontosan ilyen színt. 

Catrice Ultimate Stay - 070 Plum and base
Régóta szeretem és ez a tökéletes őszi rúzsom. Valahogy mindig másnak tűnik, van amikor világosabb, van amikor egészen sötét, van amikor a rózsaszínesebb árnyalata domborodik ki és van amikor inkább szilvás. Smink link

Rival de Loop Berlin rúzs - 18
Berlinben vásároltam, úgyhogy emlék is kötődik hozzá. Emellett fantasztikus boszi szín. Kicsit nehéz a felvitele a száj szélén, de a tartóssága és a színe kárpótol érte. Smink link

Wet'n'wild  - 918D Cherry Bomb
Ahány swatchot láttam róla neten, annyiszor más színben mutatkozott. Aztán próba szerencse alapon megrendeltem és rögtön hatalmas szerelem volt. Az meg csak hab volt a tortán hogy Lisa Facepaintjével együtt érkezett az Amazonról. Smink link

Manhattan X-Treme last and intense red - 46M
Nem tudom hogy ez az árnyalat kapható-e még, de ha nem, akkor spórolnom kell vele. Nincs vele semmi különös, csak egy csodás bordó. Amúgy mehetett volna a vörösek kategóriába, de már mindegy... 


A démoni vörösek kategória vetekszik a sötét rúzsokkal. Nem tudnék dönteni, hogy melyiket szeretem jobban. Lássuk hát az all-time favourite-eket.

Sajnos a képen nem jön ki annyira a különbség, az első piros árnyalatú, a második kicsit rózsaszínesebb tónusú,
a harmadik pedig narancsos

Rimmel Kate Moss rúzs- 111
Az egyik legtartósabb rúzsom és nem mellesleg a legédesebb is számomra, ugyanis a barátomtól kaptam. De nem csak ezért kedvelem ennyire, hiszen csodálatos és igazi dívának érzem magam vele. Smink link 

Hema Soft Matt lipbalm - 08
Tartóssága és pigmentáltsága ennek is csillagos ötös. Bredában vettem. És imádnivaló cukorka illata van. Smink link

L'oreal Color Riche - Eva's Pure Red
Volt már róla önálló poszt is itt, kissé rezes árnyalatú vörös. Rúzs teszt link


Pink rúzsok kategóriában is van pár kedvencem, holott ritkán viselem őket, de nyáron mikor lebarnulok fantasztikusak.



Rimmel Kate Moss rúzs - 102
Igen igen, megint rimmel, nem tehetek róla, ha ilyen szuper rúzsaik vannak. Világos, de mégis élénk rózsaszín, bármilyen alkalomra, sokféle sminkhez. Smink link

Manhattan X-Treme Last and Shine  - 54P
Jó intenzív rózsaszín. Mikor megvettem vaciláltam hogy ez legyen vagy egy még neonosabb, de végülis nem voltam annyira bevállalós, így ezt választottam. Nyárra kimondottan imádom, tengerparti nyaralásra is csak ezt vittem magammal. Smink link


Amellett hogy legtöbbször a go-to rúzsom sötét, néha néha szoktam gyengédebb, mindennapi árnyalatokat is választani. Ilyen például...



Rimmel Lasting Finish - 070 Airy Fairy
Akkora szerelem ez a rúzs most, hogy ihajj. A legtökéletesebb nude rózsaszín árnyalat, enyhe arany csillámokkal, amik optikailag nagyobbítják az ajkamat. Habár sosem használom el teljesen a rúzsaim, mégis gondolkodtam rajta, hogy be kéne szerezni még egyet- biztos ami biztos alapon. 

Astor Soft Sensation Moisturizing rúzs - 103 Peachy Pink

Erről is volt már poszt, azóta is szeretem, még ha ritkán is nyúlok hozzá. Kicsit többször kell újra felkennem, mert beleül a szám ráncaiba, de a színét imádom, hogy ilyen szép babarózsaszín. 


Astor Perfect Stay Fabulous All in one - 600 Frozen Coffee
Hirtelen felindulásból vásároltam és gyorsan eldöntöttem, hogy kell. Még sosem volt ilyen barnás rúzsom, úgyhogy idejét láttam beszerezni. Mikor még nem láttam a nevét, már akkor arra gondolom, hogy milyen kávészín. Szerintem ez a kollekció is kicsit háttérbe szorult a Rimmel Only one rúzsok mellett, pedig fantasztikus. Legalábbis ez a darab biztosan. Könnyen kenhető és egy idő után elmúlik a nedvessége és mattra szárad. A legnagyobb előnye pedig, hogy csókálló, ami nem sok rúzsról mondható el. Maximum a filmekben láttam eddig ilyet....:)

Rimmel Lasting Finish Kate Moss nude - 42
Sokáig nem szerettem ezeket a nude rúzsokat, aztán egyszer csak bumm, ez az árnyalat nagyon megtetszett. Egy bajom van csak vele, hogy nagyon alá kell hidratálni, mert különben szárít.

Fényes hatású ajakencéből egy kedvencem van. (Az előző képen az utolsó.)

Catrice Pure Shine tinted ajakbalzsam

Sajnos a számát nem tudom, mert minden lekopott róla. Egy barackos árnyalat, amihez mindig akkor nyúlok, mikor beköszönt a tavasz. De onnantól rengetegszer. És a szép juicy finish mellett nagyon jól is hidratál. 

Igazából ezt a sort még vagy 10-15-el folytathatnám, de azt hiszem itt kell lezárnom, még mielőtt felsorolnám az összes rúzsomat. Összességében láthatjuk, hogy a kedvenc rúzsaim a Rimmeltől kerülnek ki, de szeretek kísérletezni. :)





You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Teljesen magamra ismertem az első pár sorban. Nekem sincsen túl szép szám de ettől eltekintve a kedvenc sminktermékeim a rúzsok és szájfények. Lehet az matt, erős, visszafogott mindegyiket imádom és gyakran viselem őket.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindegy is, egy klassz rúzs úgyis dívát csinál belőlünk! :)

      Törlés
  2. Pici és vékony a szám, szóval utálom és legtöbbször rém kényelmetlenül érzem magam élénk rúzsokban. Sötét rúzsok abszolút szóba sem jöhetnek, csak még hülyébben érzem magam. :( Ráadásul utálom, hogy állandóan figyelni meg újra kell kenegetni őket. Azt hiszem a rúzsozás nem nekem való. Nagyon irigylek minden olyan lányt akiken egyszerűen minden szín jól áll. Egyébként rajtad a sötétek a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem szép szád van és illik az arcodhoz, nem is tudnálak elképzelni vastagabbal. :D Most hogy belegondoltam, tényleg nem nagyon láttam még rólad erős/sötét rúzsos képet, bár szerintem neked az is jól állna, csak kár lenne elhagyni a változatos és csodás szemfestéseket egy élénk rúzs kedvéért. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images