Csepp alakú szem sminkelése - gülübociból vadmacska

15:39

A mai poszt, csak az emberek egy kisebb csoportjának lesz érdekes, ugyanis a csepp alakú, vagy gülü szem sminkelésének apró fortélyait fogom megmutatni. Természetesen a saját szememen, mert nekem is ilyen van. Hát igen, nem adatott meg mindenkinek a tökéletes, mandulavágású szemforma-sóhaj... Azonban ezekkel a trükökkel optikailag tudunk játszani. Persze nem szükséges kimondottan ezt a sablont követni, ugyanis amennyi szem, annyi szépség létezik. Van akinek a kerek, babaszemek állnak jól a pofijához és van aki vadabbat szeretne alkotni. Jelen esetben én most arra fogok törekedni, hogy kisebbnek és íveltebbnek tűnjön a formája. 


Első lépésként alaposan letörlöm a szemem alá lefolyó festéket. A körben jelöltem a legkritikusabb részt, mert ez még inkább kerek és fáradt hatást kelt. A vonal azt jelzi, hogy hol a "legmagasabb" a szemem. Érdemes a vonal alatti részre a legkevesebb festéket juttatni majd. 



Ennek a szemformának az egyik sajátossága (lehet), hogy nagy felülete látszódik a vízvonalnak. Optikailag ez is csak növeli a szemet, így ezt egy tartós szemceruzával, vagy tussal besatírozom. A külső egy harmadára a vízvonalnak nem tettem festéket, mert akkor a szemünk kontúrja még erősebb vonalat kapna. A külső harmadon pedig nem csak a vízvonalon, hanem a szempillák alá is kivittem a szemceruzát, hogy a szem formája kicsit egyenesebb legyen, mint ahogy azt a képen a vonal is mutatja. 


Ezután feltettem a tus/szermceruza vonalat fentre, ívelve a szemünket. Direkt erősre rajzoltam, hogy jobban látszódjon a forma. Természetesen bármilyen vastagságú vonallal elkészíthető. Én úgy szoktam, hogy a belső egyharmadon vastagabb, majd egy picit vékonyodik és a szem felétől ismét vastagodik, cicás ívet adva a szememnek. 


Végül pedig ha nem egy szigorú tusvonalat szeretnénk, hanem füstösebb sminket, akkor felfelé ívelve satírozzuk a szemfestéket. Ennek a típusnak jól áll a sötét, főleg matt szemfestés, mert az a mozgó szemhéjat kisebbíti és kevésbé lesz gülüboci szemünk. :) Persze jót tesz az is, hogyha a szemöldökcsont külső harmadára is kerül a satírozásból, hogy még csábítóbb macskaszemünk legyen. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images