Romantikus rózsaszín - sminkvideó

6:00

Ezzel a sminkemmel jelentkeztem a The Body Shop sminknagykövetének. Sajnos nem jutottam tovább, de sebaj, mert legalább megpróbáltam. Az instagramra most először próbálkoztam feltenni videót, és mint facebookon is írtam, majdnem egy napba telt, mire minden klappolt. Legalábbis azt hittem, hogy minden... Ugyanis feltöltés után vettem észre, hogy az egy percre redukált kis videómat levágta 15 másodpercesre, így elég jellegtelen lett. De legalább youtubeon meg tudom osztani veletek az egészet, habár ezzel is bajlódtam egy ideig, mert újra kellett vágni. De íme itt van, fogadjátok szeretettel. Kicsit néha ügyetlennek tűnök, dehát szemüveg nélkül én közelebb szoktam lenni a tükörhöz, hogy jól lássak. Végeredményben azért elégedett vagyok mind a sminkkel, mind pedig a videóval, a kis hibák ellenére is. Remélem Nektek is tetszik! :) 


A youtubeon HD-ben is megtekinthetitek: https://youtu.be/iFDCPflXBHM

Felhasznált termékek: 

Alapozó: L'oreal True Match 1N Ivory
Korrektor: Catrice tégelyes
Kontúr, highlight: Catrice Prime and Fine kontúrozó paletta
Szemöldök: Catrice szemöldökápoló készlet
Szem: Limecrime Venus I paletta: Venus, Shell, Aura, Divine, Muse
Tus: Maybelline Eyestudio Lasting Drama 24h
Spirál: Maybelline Lash Sensational 
Szájkontúr: Essence 05 Soft Berry
Rúzs: Astor All in one 600 Frozen Coffee



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images