Ismerkedés a Forever Living Products-cal

11:53

A Forever Living Products termékeinek fő alkotóeleme az aloe vera, így a víz helyett ez képezi az összetevőknél a bázist. Az aloe verának bőrmegújító, baktériumölő, sebgyógyító, gyulladáscsökkentő, hidratáló, fiatalító hatása van és még folytathatnánk a sort. Szóval csupa olyan jótékony hatással bír, ami egy kozmetikumban több mint klassz. A Flawless by Sonya az FLP dekorkozmetikai, és az ehhez kapcsolódó arcápolási termékeinek az ága. 


Ha már a használt termékekről fogok véleményt írni, akkor meg kell említenem a vállalat üzleti stratégiáját is, mert nem elhanyagolható. MLM, azaz multi-level marketing egy vállalkozási forma, fordítható még többszintű értékesítésnek vagy hálózati kereskedelemnek. Bővebben erről ITT tudtok olvasni. Leegyszerűsítve a dolgot, arról szól, hogy a beszervezett emberek próbálják eladni ismerőseik, barátaik körében a termékeket, vállalkozást építve ezzel. A rendszer hierarchikusan működik. Az FLP hasonló, mint az Avon vagy az Oriflame, annyi különbséggel, hogy magasabb minőségű termékeket (kozmetikumokat és étrendkiegészítőket) értékesítenek, és van egy erős közösségépítő és összetartó erő benne. Persze biztos van még más különbség is, de annyira nem ástam bele magam. 


Pár hónapja a barátnőm által voltam egy kisebb előadáson, ahol megismerkedhettünk pár termékkel, és kipróbálhattunk Sonya arcápolási kozmetikumokat. Személyes véleményem az egészről, hogy nagyon rábeszélős a dolog és amellett, hogy tudom mennyire szuper az aloe, mégis idegenkedtem az egésztől és fenntartásokkal kezeltem. Makacs és szkeptikus oroszlán vagyok, úgyhogy ha engem valamire rá akarnak beszélni, akkor meghúzom a falat és még inkább ellenkezem. Vagy ha meg akarnak győzni, akkor inkább előbb utánajárok mindennek és csak azután mérlegelek, hogy beleillik -e az értékrendembe. 

Le kell szögeznem, hogy itt a rábeszélés nem közvetlenül történt, nem kényszerít senki vásárlásra, csupán a termékismertetés alatti mélységes áradozás befolyásolhat. A "csel" az egészben ugye ott volt, hogy ki is próbálhattuk ezeket a dolgokat, nem csak vaktába-halltába alkottunk véleményt. 

Az 5 lépéses arcápolás jó beauty bloggerhez híven felkeltette az érdeklődésem, mert minden egyes lépés után olyan volt a bőröm, mint a babapopó. Izgatta a fantáziám és 1-2 hét mérlegelés után megrendeltem 3 dolgot. Egy fogkrémet a páromnak, a folyton vérző fogínyére, hátha ez végre már segít. És magamnak egy bőrradíros maszkot, mert nagyon lenyűgözött és egy szérumot, mert azt alapból szerettem volna venni. Így hát adtam egy esélyt -jobban mondva hármat- az FLP-nek, hogy megnézzem túlértékelt dolgok-e, vagy csodaszerek. 

Azt is el kell mondanom, hogy az áruk nagyon borsos... A fogkrém 2800 Ft volt, a szérum és a bőrradír 20% kedvezménnyel valahogy 7-8ezer volt környékén voltak, pontosan már nem emlékszem. Végülis azért nem sajnáltam a pénzt rá, mert egy szérum ennyibe kerül általában. És igazából meg is tehetik, hogy ilyen pofátlanul drágán adják a termékeiket, mert szinte egyedül vannak a piacon, akik ilyen aloe bázisú termékeket gyártanak. A döntésem mellett az is szerepet játszott, hogy szeretem, mikor a víz komponens helyett valami más képezi az alapot, mint mondjuk a COSRX hidratálómnak az alapja a fehér fűzfakéreg. 

A következő posztban pedig a három termékről alkotott véleményeimet fogom leírni. Ha felkeltettem az érdeklődéseteket, akkor maradjatok velem. :) És a linkjét elérhetitek ITT

Kíváncsi vagyok, hogy Ti hogyan viszonyultok az ilyen mlm rendszerekhez? Legyen az Avon, Forever, Oriflame, bármi... Volt már tapasztalatotok az FLP-vel? 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images