Misztikus Barbie sellő körömlakk

11:57

Régóta szemeztem már a Catrice pultnál a Luxury Sheers körömlakkokkal, de mindig féltem tőle, mert nem vagyok az a gyöngyházlakkos típus, de ez valamiért nagyon megfogott. Aztán a legutóbbi Müller szombat alkalmával végülis elhatároztam, hogy ideje továbblépni egy szintet, és az ácsingózást kipróbálásra váltani. A 05 Miss-Terious Lilac árnyalat jött velem, ami hűen a nevéhez, egy nagyon misztikus szín. Megpróbálom leírni, de igazából látni kell. Néha hideg, néha pedig meleg rózsaszín, vagy éppen lila és az egésznek zöld és kék fénye van. Minden csak megvilágítástól függ. Bevallom őszintén én ennél szebb és különlegesebb lakkot még nem láttam, így lehet, hogy kipróbálom még a Tw(H)ilight fantázianévre hallgató darabot is. 



Az állaga fantasztikus, nagyon híg és könnyen eloszlik a körmön. Hamar szárad, még két másik réteg lakkon is. Ugyanis én ezt fedőlakként használom. Lehet, hogy jól néz ki alap nélkül is, de szerintem így mutatja meg az igazi arcát. Már ha van neki olyan. :) Rajtam egy halványlilás fehér L'oreal (gourmandise) lakk volt és arra kentem rá egy rétegben ezt a csodát, de bármilyen más színű alaplakkal lehet próbálkozni. Sajnos a saját fotóim egyáltalán nem adják vissza a fényét, ezért kerestem netről olyat, amin látszódik. A tartósságáról egyelőre nem tudok nyilatkozni, gondolom olyan, mint a többi Catrice lakké, hogy nem a legtartósabb, de azért szépen fenn marad 3-4 napig. Aztán majd meglátjuk...


forrás: http://www.innenaussen.com/

Ti próbáltátok már valamelyik színt a Luxury Sheersből? Melyik tetszik a legjobban? :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images