Drogériás kedvencek körképe

16:39

Mostanában volt egy-két külföldről rendelt, nem túl olcsó kozmetikum a blogon, de mivel Magyarországon élünk, ezért sajnos nem sokan engedhetik meg maguknak, hogy ilyen termékeket vásároljanak - rendszeresen főleg nem. Pont ezért gyűjtöttem össze minden idők kedvencek drogériás dekorkozmetikai termékeimet, hogy megmutassam, az itthoni kínálatból is milyen szuper kis neszeszer állítható össze. És nem utolsó sorban, bárkinek pillanatok alatt beszerezhető, mert ugye Rossmann meg Dm kb minden 100 méteren van. Na most azzal bajban voltam, hogy ide vegyem-e a Müllert, ezért csak olyan speciális esetben fogom, ha valamelyik kategóriából nem találnék más kedvencet. 

Alapozó

Azért nem a primerrel kezdem, mert nem szoktam használni és csak egyet birtokolok, de az sem kedvenc. No de nézzük csak az alapozót. Nekem a nagy kedvencem a Bourjois Healthy mix szérum alapozója. A fedése közepes, nincs maszk hatása, és majdnem olyan mint egy bb krém. Sőt, tudásában oda sorolnám, de mégis, mint alapozót imádom. Főleg azért mert az én extra sárga, sápadt bőrömre nincs olyan alapozó, ami ennyire tökéletesen illeszkedne.

Púder

Én is a Rimmel Stay Matte púder rajongótáborát erősítem. Gondolom ezzel még nagyon sokan így vannak, hiszen a finishe egyáltalán nem poros hatású és sokáig matton tartja az arcot. 

Korrektor

Na ezzel már kicsit bajban vagyok, mert folyamatosan újakat próbálok ki.  Amit nagyon szerettem, az a Catrice tégelyes korrektora, mert valami fantasztikusan erős fedése van és nagyon minimális kell csak belőle. Emellett imádtam még a Manhattan 2 az 1-ben korrektor és púder kombóját több okból is: tartós, természetes, van extra világos és tartozik hozzá egy szuper púder is. 

Pirosító

Bevallom őszintén, hogy életem kedvence a Pupa, de mivel az nem drogéria, ezért mást kell találnom. A Rimmeltől van egy Lasting Finish Soft Colour mono pirosítóm régről. Nos azt nem tudom, hogy maga a termék is megváltozott, vagy csak a csomagolása, de a boltokban már nem látni...Mi is legyen, mi is legyen. Catrice defining blush. Szeretem a színeit és a finishét az arcomon. Szépen kiemeli, de a tartóssága nem maximális. 

Bronzosító

NYC bronzosító. Matt és klassz. Viszont már nagyon kevés helyen lehet kapni azt hiszem. Én mondjuk a Tesco-ban látom már csak, de lehet hogy ez más városokban másképp van. (Mint ahogy az is, hogy nálunk Bourjois csak a Müllerben van.)

Higlighter

Ilyenem sajnos nincs kedvenc, úgyhogy szívesen várom az ajánlásokat. Kinél mi vált be? A Lovely highlighter jónak jó, de a túl nagy csillámok miatt nem lett szerelem. 


Szemöldökápolás

Szerencsére nekem életem második szemöldökrevaló terméke annyira bevált, hogy semmi pénzért nem cserélném le. Persze mellette kísérletezgetek, de nem biztos hogy ennél jobbat fogok valaha is találni. És ez a kis csodaszer nem más, mint a Catrice szemöldökápoló készlete. És miért ennyire zseniális? Két szín is van benne, és szerencsére nem erős (vöröses) barna. Építhető, azaz ha csak finoman szeretnénk természetes szemöldököt festeni, akkor kevesebb festékkel megoldható. Ha viszont erős és precíz szemöldököt akarunk formázni, azt is meg tudjuk vele oldani. Nem utolsó az sem, hogy méretéhez képest nagyon-nagyon jó kis ecsetet adnak hozzá és a szemöldökcsipesz is jól használható. Ami még mellett szól nekem, hogy szerintem több mint 3 éve használom (használom!) és még mindig nem látszik a pan alja sem. 

Szempillaspirál

Akkor ezt háromra kórusban zenghetjük...egy...kettő...hááá..: Maybelline Lash Sensational. Nincs mit magyarázni, de aki valamilyen tragédia folytán mégsem ismerné: dűs, ívelt szempillák, extrafeketében, csomómentesen. A Maybelline nagyon ott van spirálok terén!

Tus

Ebből két kedvencem van. A jelenleg is használt Maybelline Eye studio lasting drama tégelyes zselés tusa és a régen imádott Catrice zselés tus. Az utóbbiból az új kiadással még nem volt szerencsém próbálkozni, így nem tudom az mennyire szuper. 

Szemhéjpúder

Nekem a nagy kedvenc a Lovely nude makeup kitje. Másokkal ellentétben rajtam ez az egyik legtartósabb szemhéjpúder. Szépek a színei. Hátránya, hogy majdnem mind csillog. Sajnos mióta megvan a Tartlette palettám nem vágyom rá, hogy drogériás nude palettákat keressek, de biztos ígéretes a Maybelline vagy a L'oreal eme darabjai. Mono szemhéjpúdereim pedig sok márkától vannak, de egyik sem olyan kiemelkedően kedvenc. Ezalól kivételt képez a Mülleres Terra Naturi mono szemhéjpúdere, ami valami fantasztikusan jó a mélyítővonalba. Tartós, gyönyörű, természetes és jó színekben kapható. Elő is keresem már a dobozkámból, mert elfelejtkeztem róla. 

Krémes szemfesték

Na most gondolkodóba ejtett, hogy a Maybelline Color Tattoo-n kívül melyik márkának vannak még ilyenjei. De mindegy is, mert így nem nehéz kitalálni, hogy melyik a kedvencem. 


Szemceruza

Nem használok igazából szemceruzákat, de mivel a NYX jumbo milk lait is az, ezért ez a kategória nyertese. Habár csak az élénk színek alá használom primerként, attól még szemcerka. 

Rúzs

A kedvenc rúzsaim a Rimmeltől vannak. De emellett még nagyon jónak tartom a drogériás viszonylatból a Catrice rúzsokat is. Viszont meg vagyok lőve ezzel a kategóriával, mert majdnem minden drogériás márkából van egy kedvenc rúzsom. Gyűjtöm őket. Úgyhogy maradjunk a Rimmelnél és azon belül is bármelyik rúzsuk. 

Szájkontúrceruza

Mivel ebből csak egy fajtát próbáltam, ezért határozottan az Essence liplinerje. Nem nagyon vagyok az a kontúrozós fajta, ezért nem is törekszem minél több kipróbálására. 

Összességében nekem ezek alkotják a sminkkészletem legjavát. Úgyhogy ezek a termékek, amiket bátran merek ajánlani, mert mind árban, mind pedig értékben nagyon meggyőzőek. Mint láthatjátok, a legtöbb kedvencem a Rimmeltől van, majd az ezüstérmes pedig a Catrice termékei. Szerencsére mindkettő közép árkategóriás a drogériás viszonylatban. 

Szívesen várom a Ti kedvenceitekről is a listát, hadd tanuljunk egymástól. :)

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. A Catrice szemöldökformázó készlete nálam is nagy kedvenc, már a másodikat fogyasztom belőle. A Maybelline Las Sensational-lel már nagyon régóta szemezek, viszont volt egy kis incidensem egy Maybelline spirállal 1.5 éve (az volt az első Maybelline darabom). Úgy begyulladt tőle a szemem, hogy napokig vörös volt :/ és azóta nem mertem vásárolni szempillaspirált a márkától :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, olyankor merész (vagy veszélyes?) dolog lenne újabbat venni, de az is lehet hogy csak egy régi terméket sikerült kifogni. Mindenesetre nem valószínű, hogy megéri újra próbálkozni, nehogy nagy bajod legyen!

      Törlés
  2. Számomra a leírt korrektor a fejemben megálmodott és az életben leképeződött csoda. A szempillaspirál pedig ma került hozzám és felűlmúlják a pilláim tőle az átlag műszempillákat.:) IMÁDOM. :D

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images