Csipetnyi csillogás - Lovely silver highlighter és S-he rúzs teszt

6:00

Hiába nézek mindig szét a Lovely és a S-he polcokon, valahogy nagyon ritka, hogy vegyek is valamit tőlük. Most viszont úgy gondoltam, hogy kicsit kísérletezek velük, mert miért is ne tenném? Pénztárcabarát darabokról van szó, úgyhogy ha nem válik be, akkor sem tragédia.


A S-he rúzsból egy csillogó bronz (090) árnyalatra esett a választásom, mivel a Dose of colors-nál nagyon tetszett egy hasonló szín. Aztán rájöttem, hogy sokkal inkább hasonlít a Lime Crime egyik Perlees rúzsára. No sebaj, teszteljük le. Állagra nagyon jól kenhető, könnyű vele dolgozni és a kialakítása miatt szépen megrajzolható a kontúr is vele. A fényes-metálos hatás nekem nagyon kívül esik a komfortzónámon, de másik rúzsra felkenve is jól mutat. Mondjuk a L'oreal Eva's Pure red árnyalata amúgy is kicsit rezes árnyalatú piros, így megbolondíthatjuk vele azt a színt. A tartóssága nekem tetszik, felkenve is szép, viszont nem annyira pigmentált, többször át kell húzni, hogy közepes fedése legyen. 


Ezt a Lovely highlightert már régóta kerestem, de mindig csak a gold volt a boltokban. Ezt sem itthon sikerült beszereznem, hanem egy pesti Rossmannban. 

A terméket egy elég gagyi műanyag, törékeny tégelybe tették, viszont nagyon jól, csavarosan záródik. Ez a leopárdmintaszerűen kialakított festék viszont szerintem nagyon pofás. Furcsasága, hogy hiába silver árnyalat, mégis ránézésre arany hatású, de felkenve szerencsére ezüst csillogást kapunk. Méghozzá milyet! Csak egy kevés kell belőle, mert könnyen diszkógömbbé változhatunk. A tartósságát közepesnek mondanám, sajnos nem bír ki egy teljes napot, legalábbis az arcunk nem minden pontján. Vannak benne nagyobb csillámok, ha minimálisan kisebb lenne, akkor sokkal finomabb, selymesebb hatást lehetne elérni vele. Így inkább csillám, mint highlighter, de embere válogatja, hogy ki mennyire szeretne fényleni. Azonban ár-érték arányban mégis jónak mondanám. 


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Már vártam hogy ilyen témában posztolj. Egy ideje gondolkodtam rajta hogy nekem is be kéne ruháznom erre a highlighterre... Ám nem volt pont rá érkezésem. Még a teszter próbára sem. Viszont most ahogy a kézfejeden látom ezeket a nagy csillámokat úgy érzem számomra nem ez a termék lesz amiért fejvesztve rohanok a boltba. Még jó hogy te tesztelted és nem lőttem így vele mellé. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! :D Szoktam használni, de nekem sem lett a kedvencem, úgyhogy még mindig kutatok egy szuper highlighter után.

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images