Amikor én is melléfogok... - Yves Rocher Elixir 7.9 nappali fiatalító arckrém

6:00

Hűséges szerelemmel vagyok az Yves Rocher iránt, ám ez sajnos néha napján előfordul, hogy csak plátói és nincs viszonzás. Így történt ezzel a kis krémmel is, ami azt hittem életem legjobbja lesz, de kiderült, hogy tévedtem. Sokat vártam rá, hogy akció keretén belül megvehessem, mert a teljes árát, ami kb 6500 ft, drágállom. Jött is a jó kis 50%-os leárazás és én természetesen rögtön lecsaptam rá. Régebben volt egy termékmintám, ami 2-3 alkalomra elég volt és imádtam. Ezért akartam tehát a teljes kiszerelést. 


Bevallom őszintén állagra és illatra nekem nagyon tetszik. Könnyed hidratálónak tűnik, de érződik benne, hogy rengeteg a szilikon, ami vastag réteget képez a bőrre. Ezzel is kívánják elérni a fiatalító hatását, holott maximum felszíni és rövid ideig tartó dolog ez, nem kimondottan mély táplálás. Az illatát én mérhetetlenül imádom! A gyöngyvirágra emlékeztet. Mások pedig kimondottan büdösnek találják... Idsanyámnak is megmutattam, mikor szert tettem rá és csak annyit reagált, hogy borzasztó büdös. Hát...ízlések és pofonok. Túllendülve ezen, belevetettem magam a hidratálásba. 


A bőröm könnyedén beszívta, ám már egy használat után elkezdett pattanásosodni az arcom. Jó, akkor még úgy voltam vele, hogy biztosan a hormonok teszik. Használtam háromszor, négyszer, ötször, de muszáj voltam beismerni magamnak, hogy ezek az apró elmulaszthatatlan rügyek biza' tőle vannak. Majdnem frászt is kaptam, hiszen annyira szeretni akartam és ő ezt megbosszulta. Aztán elkezdtem tesztelni és kiderült, hogy csak az arcom nem bírja valamiért, a homlokomon nem nőnek pattanások miatta. Se a nyakamon. Néztem az összetevőinek a listáját, de nem tudom kiszűrni, hogy ezt mi okozhatja. Az is lehet, hogy a töménytelen mennyiségű illatanyag. Erre azért következtetettem, mert már másik alkalommal is jártam így a márka egyik pirosítójával, ami szintén nagyon illatos.  

Elolvastam a krémmániás véleményeket is és bántam, hogy ezt csak utólag tettem. A legtöbb ember nincs túl jó véleménnyel erről a krémről- van aki az illata, van aki a hatása, van aki az ára és van aki hasonló okok miatt, mint én. 

Konklúzió 1: Olvassuk a krémmániát. 
Konklúzió 2: A kedvenc márkánkkal is melléfoghatunk néha. 
Konklúzió 3: Nem minden szuper, ami drága.

Azonban mivel én, én vagyok, ezért nem szeretnék kukába hajítani egy ilyen drága terméket. Úgy döntöttem, hogy jó lesz a nyakam ápolására, ha már ennyire illatos, parfümként is megállja a helyét. 

Gondolkodtam azon, hogy kinek ajánlanám, de rájöttem, hogy senkinek. Drága és hatásában is valószínűleg találunk jobbat nála a piacon. Senkinek sem éri meg, hogy úgy járjon vele, mint én. Viszont az, hogy ez a termék nem vált, még nem jelenti azt, hogy kiábrándultam az Yves Rocherból. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images