Haul | Sephora, Douglas, Primark

6:00

A szép sminkhez egy jó kis vásárlás dukált. Szerettem volna új körömlakkot, mert azt a 4-et amiket elhoztam magammal, már meguntam egy időre. Illetve kinéztem már egy rúzst is a Sephorában, de akkor nem vettem meg. Sokat költeni nem akartam, mert tartani kell magamat a kerethez és még van 2 hetünk hátra itt Portugáliában. 


Először a Douglasban voltunk, ahol a saját márkás körömlakkok nagyon megtetszettek. Kiválasztottam ezt a halvány, pasztelles mályvás színt, majd az pénztáros mondta, hogy ha kettőt veszek, akkor a másodikból lejön 40%. Több sem kellett nekem, jött is velem egy arany színű. Volt egy ugyanilyen Essence körömlakkom, de mikor beszáradt és a drogériában nem találtam semmi hasonlót, nagyon szomorú voltam. Ezek olyan 3,5-3,99 euró körül voltak, nem emlékszem pontosan az árakra. 



Ezután nézelődtem még az Inglotban is, ami egy katasztrófa. Találtam egy két jó terméket, de elment a kedvem tőlük, mert a teszterek undorítóak voltak. A rúzsok koszosak, porosak, szárazak és kemények. Mintha több éve le sem cserélték volna. Kössz, nem!


Következett a Sephora, ahol van sok szép dolog, de nem az én pénztárcámnak. Leginkább a Too Faced Born this way alapoozója tetszik, amin már egy hónapja gondolkodok, hogy megvegyem-e. Még mindig nem sikerült eldönteni. 
A Sephora saját márkás dolgainál nézelődtem rengeteget, mert a teszterekből ítélve jó minőségű termékeik vannak. (Illetve mostanság nagyon sok sephora sminkes videókat láttam.) Leginkább egy matt rúzst szerettem volna az őszre. És meg is találtam, bele is szerettem. Bordó, enyhe rózsaszínes beütéssel, és nem extra pigmentált. Azaz pigmentált, de sokkal inkább halvány borszíne van és elég természetesnek néz ki felkenve. Már amennyire egy bordó rúzs az lehet. :)



A másik termék amit választottam egy szemhéjpúder paletta. Mint látjátok, semmi extra, de nagyon megfogott. Hogy őszinte legyek...egy szín miatt vettem meg, ami pedig az a szürkés, a Berlin underground. Annyira különleges, hogy nem tudtam betelni vele, pedig egy másik paletta lehet, hogy sokkal inkább az én színvilágom lett volna. A szürke alaptónusába egy kis türkizt csempésztek és ez egyedivé teszi. Valószínűleg lesz róla poszt, ha beválik-ha nem.



A paletta ára eredetileg 25 lett volna, a rúzsé pedig valahogy 7,5 euró körül. De a pénztárnál kiderült, hogy mégsem annyi. Ahogy számolgattam, lehet hogy 40% kedvezmény volt a Sephorás termékekre, így nagyon jól jöttem ki és megúsztam kb 22 euróval a bűnözést.

A Primark gyakori program, mert az élelmiszerbolt felett van, ahova járunk, így ezek nem 1 vásárlás eredményei. Vettem ott egy sminkszivacsot, amit már most tudok, hogy egy katasztrófa, mert semmi vizet nem képes felszívni és nem dagad meg. Illetve 3 ecset is velem jött. Először egy satírozó és ferde végű ecsetet próbáltam ki, ami annyira bevált, hogy vettem belőle még egyet. Szuper a szemfestékekhez is, illetve a korrektor eldolgozásánál is nagyon szuper. Emiatt felbuzdulva jött velem még egy kontúrecset is. Ebben sem csalódtam, mert fantasztikusan lehet vele dolgozni. Egyetlen hibája, hogy az egyik végét elengedte a ragasztó, de ez könnyen orvosolható. A satírecset darabja 1,5 ajró, a kontorozóé pedig 2,5. 



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images