LUSH Dark Angels arctisztító | teszt

6:00

Több, mint fél éve használom ezt az arclemosót, így elérkezettnek láttam a pillanatot, hogy végre tesztet is írjak róla. Nem is értem miért halottam eddig, hisz a kezdetek óta annyira szeretem, hogy Portugáliába is ezt hoztam magammal, hogy a két hónap alatt hű társam legyen. 



Amit ígér

Ajánljuk azoknak, akik szeretik jól ledörzsölni a bőrüket, hogy tisztának érezzék magukat. A fekete cukor és a faszén radírozza a bőrt, a rhassoul iszap pedig mély tisztítást végez. Hidegen préselt avokádóolajat és növényi glicerint adunk hozzá, hogy puhítsa és hidratálja a bőröd a radírozás után és kiegyensúlyozott, friss érzetet keltsen. A szantálfa és a rózsafa olajai gazdag, földes illatot kölcsönöznek, hűtik és fertőtlenítik a bőrt. A faszénport a közelben található Dorsetben szerezzük be. Ez az arctisztító nagyszerűen hámlaszt és mélyen tisztít, a fekete cukor pedig minden elpusztult bőrsejtet eltávolít, élénk, felfrissült bőrt hagyva maga után.
A boltban akkor igazából a termék bizarrsága és a citromos-természetes földes illata miatt választottam, na meg mert imádom a különleges arclemosókat. Én még mindig azoknak az embereknek a táborát erősítem, aki szeret bőrradírt használni, úgyhogy velem jött ez a kis kormos csoda.

Használata

Mindenek előtt fogjuk össze a hajunkat, aztán jól vizezzük be az arcunkat, majd nedves ujjal vegyünk belőle egy kis darabot. Fontos, hogy nedves legyen, mert szárazzal nem igazán lehet megfelelő mennyiséget kivenni belőle, illetve arra is ügyeljünk, hogy ne csöpögtessünk bele vizet. Nem szükséges belőle túl sok, mert ez nem egy maszk. Ha megvagyunk, akkor az ujjaink közt elkezdjük összedörzsölni a terméket, habzani nem fog, de egy kicsit meglágyul. Ha még nem érezzük kenhetőnek, akkor pár csepp víz szükséges még hozzá. Ezután felvisszük az arcunkra és körkörös mozdulattal elkezdjük óvatosan belemasszírozni a bőrbe. Vigyázzunk vele, hogy ne legyünk túl agresszívak, mert a durva állaga felsérthető a bőrünket. Ne hagyjuk magunkon tovább az arctisztítás után, mert kiszárítja a bőrt és húzódni fog. Ha készen vagyunk, a csap felé hajolva alaposan mossuk le, ügyelve, hogy ne maradjon sehol rajtunk. 




Vélemény

Sokan panaszkodnak rá, hogy nagyon macerás használni. Ez igaz, de kellő időráfordítással nagyon klasszul lehet vele dolgozni és ha ügyesek vagyunk, nem kenjük össze az egész fürdőszobát vele. Illetve az is probléma szokott még lenni, hogy a tág pórusba beletapadnak a szemcséi és ezáltal épp ellenkező hatást érünk el vele. Szerintem ez könnyen orvosolható, ha tükör előtt végezzük el a lemosást és jó alaposan, többször leöblítjük. Ha mégis úgy érezzük, hogy maradt rajtunk termék, akkor egy gyengéd arclemosóval újra letisztíthatjuk a bőrt. 

A termék maximálisan beváltja amit ígér, hiszen nagyon szép, matt és puha arcbőrt kapunk. Nem hagy olajos érzést maga után, sokkal inkább frissítő és tápláló. Szerintem elég 2-3x használni egy héten, nehogy túlságosan kiszárítsuk a bőrt és utána rögtön érdemes krémezni. Nekem jól szokott jönni a pattanásosabb időszakban is, gyorsan lehúzza a gyulladást. 
Bőven elég belőle ennyit használni, nem kell, hogy teljesen kormos képet kapjunk

Ajánlom...

Azoknak, akik nem bánják, hogy több időt kell eltölteni a csap felett. Akik tiszta, matt bőrre vágynak és szeretik a bőrradíros arctisztítást.

Nem ajánlom...

Azoknak, akinek száraz a bőre és lusta ráfordítani az időt, hogy alaposan lemossa a terméket. Érzékeny bőrűeknek sem javasolnám, mert nem annyira kíméletes.

Ár-érték arány

Én maximálisan meg vagyok vele elégedve, 100grammot kapunk 2500Ft-ért. Mivel kevés is elegendő belőle, ezért rengeteg ideig elég, mint látjátok a képeken, szinte alig fogyott belőle a fél év alatt, rendszeres használat mellett is. 

Közületek próbálta már valaki? Mi a kedvenc Lush terméketek? 

+ Egy kis hülyéskedés sosem árt. :) Igen, ez az a termék, amivel Frida Kahlo-t tudunk magunkból varázsolni.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images