Márciusi kedvencek

15:17

Tavasz. Imádlak. Egyre jobban! Nem elég, hogy melegszik az idő, úgy néz ki, hogy a blogra is több időm lesz mostmár! Nem is szaporítom a szót, következzenek a havi kedvenceim, amiben van pár újdonság is. 


A facebookon már posztoltam, hogy új arcápolási csodaszerekkel próbálkozok, de most itt is megosztom. A Forever Living Products Sonya bőrradírját és szérumát vásároltam meg márciusban. Az ára elég borsos, de jó szérumot amúgy sem találni olcsón. Beneveztem hát erre és ugyan csodát még nem tett, mind a két darabot IMÁDOM használni. Valakinek amúgy van tapasztalata ezzel a márkával?


Mostanság a kedvenc parfümöm ez a Guess. Sosem éreztem kimondottan a sajátomnak, de télen olyan érzésem volt, hogy ki kell lépnem a komfortzónámból illatügyileg. Jól döntöttem, Evelinesedett az illat és a kedvesem is nagyon szereti. (Bár még mindig merészebb szeretnék lenni a választásban.) 

Az Yves Rocher Sebo Végetal arclemosója már hónapok óta megvan és használtam használtam, mert nem igazán volt más, de sosem éreztem olyan hú de szupernek, inkább csak volt. De most tavasszal elkezdtem érte igazán rajongni! Minden este ezzel mosom le az arcom (és sokszor az egész sminkem) fürdés közben. Fantasztikusan leszedi még a tus-szempillaspiál kombót is anélkül, hogy kicsit is csípné a szemem. És annyira eszméletlenül friss és kellemes az illata, hogy még a nehéz munkanap után is felébreszt. 


A Bourjois Healthy Mix Szérum alapozója már évek óta jó barátom, de legtöbbször mást használtam az utóbbi időben. Most viszont olyannyira visszakerült a rutinomba, hogy nap mint nap ő a hűséges társam a sminkelésben. Tervezem kipróbálni a sima healthy mixet is, de annyi alapozóm van, hogy csak pénzkidobás lenne. Ti egyébként ajánljátok?

Az egyik új szerzeményem az Essence kontúrozó palettája, ami rögtön a szívembe lopta magát. Habár ez a barackos árnyalatú pirosító nem az én világom, mégis ezt választottam. És láss csodát, meg is szerettem. A barna nekem tökéletes és tartós. A középső "highlighter" résszel nem tudok mit kezdeni. De ennyi pénzért még így sem kidobás. 


A legeslegkedvencebb rúzsom a Rimmel Lasting Finish Airy Fairy 070 árnyalata lett. Ez is új, ez is szerelem. Régóta próbálkozom nude rúzst találni, ami passzolna a személyiségemhez is és nem találtam. Mindig barackos vagy barnás árnyalatok jönnek velem szemben. A Kate Moss nude rúzsai sem lettek igazán a kedvencem. Erre egyszer csak betévedek a boltba, körülnézek és itt ez a (számomra legalábbis) teljesen új darab, a tö-ké-le-tes! rózsaszínes nude színben. Abszolút ' my-go-to' rúzs lett, ami mindig a táskámban lapul. Egyébként nagyon gyengéd aranyos beütése van, így teltebbnek tűnik az ajkam tőle. <3 Olvadok. 

És a legkedvesebb kedvencemet sem hagyom ki a sorból: a nőnapra kapott kis virágomat a szerelmemtől! :) Azért ezt választotta, mert olyan pici és aranyos, mint amilyen én vagyok. -Állítólag. :D


Ezek voltak az én márciusi kedvenceim. 
Kíváncsi vagyok a Tiétekre is, úgyhogy szívesen várom a listát kommentben! :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images