Nude páros a körmökre

14:47

Nude körömlakkot legalább olyan nehéz találni, mint rúzst. Ha nem nehezebb. Főleg drogériás viszonylatban, mert én nem vagyok az a fajta lány, aki egy körömlakkért kiad 1500 Ft-nál többet. Kicsit feleslegesnek tartom, mert úgysem egy lakkot használok és viszonylag hamar beszáradnak. Keresgéltem mindenféle márkánál, de egyik sem volt kimondottan szimpatikus, vagy tartós. Mivel a Rimmel lakkok a kedvenceim, ezért főleg azokat próbáltam. De sajnos ott sem találtam olyat, amilyen kerestem. 

Szóóóóóval...Megalkottam én magam. Mivel a Rimmel Salon Pro 127-es Gentle Kiss nevű árnyalata túl sárgás/sötét/furcsa volt, a 126-os Bare Yourself pedig túl világos, ezért kipróbáltam több kombinációt is. 


Ilyen a Rimmel 127-es lakkja önmagában, egy rétegben. Van amikor valami csoda folytán tetszik,
de amúgy nagyon sötétsárga az én bőrömhöz
A fent említett két lakkal nem értem el a várt hatást, mert még mindig elég sárgás maradt. 

Az alapnak felkentem a 127-eset, és amikor alaposan megszáradt, jöhetett rá az Essence The gel nail polish 05 Sweet as candy körömlakkja. Mivel ez egy nagyon halvány, már-már fehéres árnyalatú rózsaszín, így szépen kiegyenlítette a sárgásabb alapot. Fedőlakkal nem is bíbelődtem, mert a 3. réteget már úgyis elrontanám és szerencsére az Essence lakk fényes, gél hatású. 




Ennyire bőrszínű a napon
Így varázsoltam ilyen csodálatos bőrszínű, nude lakkot, ami annyira a kedvencem lett, hogy lekopás után rögtön újra ezt készítettem el. Két hét nudizmus. :)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én sem szeretek lakkra költeni, inkább palettákra szórom el a pénzem. :D Ez a lakk keveréses dolog még sosem jutott eszembe, de ki fogom próbálni. :)
    Nagyon tetszik az árnyalatod, ez nekem is a tökéletes nude!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a paletták...:) Én szeretek ezzel kísérletezni, csak nem minden lakkal válik be. Ez az Essence (lehet, hogy csak ebben a színben), azért volt jó, mert nem annyira pigmentált, inkább az áttetsző és a halványrózsaszín közt van. Egy rétegben meg főleg. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images