Winter nails

15:42

Sajnos az utóbbi időben nem igazán volt időm posztot írni, mert nagyon sok mostanság a munkám. A kolléganőm kilépett, így én két ember feladatait látom el. Szeretnék a hobbijaimra is időt szakítani, de ez egyszerűen nem lehetséges. Már annak is örülök, ha nem vagyok stresszes. Szóval remélem megbocsátjátok nekem ezt a nagy kihagyást, idővel minden helyre fog állni és több időt fogok tudni szentelni a kis kuckónkra. 

Ma egy kis aprósággal jelentkezem, amiben bemutatom, hogy idén télen milyenek azok a körmök, amiket a legjobban kedvelek. Mint tudjátok, szigorúan tilos rágnom a körmöm, amiből az következik, hogy szinte mindig ki van festve. Ez nem a legegészségesebb dolog, de máshogy aligha menne nekem. Na meg legalább kicsit ez is lefoglal és kikapcsol, hogy időt fordítok a körömápolásra. Legalább ez este, lámpafényben is végezhető, nem úgy, mint a sminkelés, fotózás. 


Nos a tél számomra általában egy elég depresszív, lehangolt időszak és ez a körmeim színén is látszik. Leginkább a sötét lakkokat kedvelem, mint a már egyszer bemutatott sötétkék (63. blue pensée) Yves Rocher, vagy az egyik kedvenc Rimmel (340 Berries and cream) lakkom. Azonban ezek mellé beújítottam most egy mattot is. Már régóta szerettem volna, de most teljesen véletlenül vásároltam meg. Ez pedig nem más, mint a Rival de Loop Leather nails egyik fekete darabja. 

A körömlakk mattságát azzal éri el, hogy száradáskor elkezd szemcsésedni és így egy elég recés textúra jön létre, ami megtöri a fényt és matt hatást kelt. Közelről nézve olyan, mintha kis ezüstös csillámok lennének benne, de igazából erről szó sincs. Felkenéskor elég folyékony állagú és nem is tűnik túl texturáltnak, de ahogy várunk vele, egy teljesen erős, jól fedő réteget kapunk a karmainkon. A képeken egy rétegben van felvíve a festék. Tartósságát nagyon jónak mondanám, én merem ajánlani!  



A másik gyakori körömviseletem nagyon minimál. Mindössze egy apró pöttyöt teszek a körmöm két harmadára (vagy a holdacska szélére) és ezt lekenem fényes átlátszó körömlakkal a kifinomultabb megjelenésért. Ha lehet valami egyszerre bohém és minimál, akkor ez az. A képeken másképp látjátok, most a Rimmel 500 caramel cupcake színét kentem fel alapnak és erre jött a pötty. 




You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Teljesen átérzem... Én 16 évig rágtam a körmöm és nekem is állandóan ki van festve, nehogy lerágjam, de még így is néha napján sikerül kicsit... De összességében engem is kikapcsol a körömfestés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgyszint nekem is amióta fogam van...:( De úgy, hogy lett célkitűzés (1 év után kapok a barátomtól egy mac rúzst), sikerült. :)))

      Törlés
  2. A nude mani nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. A feketét most télen én is szívesen viselem a körmeimen! :) Sajnos nekem rágnom sem kell a körmeimet, maguktól letöredeznek. Szerintem már lázadnak a tél ellen. :D
    Különben ismerős a szitu, a munkám miatt nekem szinte semmi időm nem jutott az utóbbi időben a blogomra. :( De lassan szeretném ezt a hiányosságomat pótolni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhiszem, én is lázadok már ellene, pedig ez most még nem is volt olyan durva tél, de akkor is tavasz párti vagyok! :D Igen, valamelyik nap rá is tévedtem a blogodra, sejtettem, hogy nálad is a munka áll a háttérben. :( Dehát, legalább van!

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images